Ключові показники ефективності, які варто взяти до уваги продавцям на міжнародному ринку

Ключові показники ефективності, які варто взяти до уваги продавцям на міжнародному ринку

Як часто ви аналізуєте ключові показники ефективності? В сфері міжнародної електронної комерції такі показники відіграють важливу роль, адже вони дозволяють підприємствам адаптуватися до змін на ринку, вдосконалювати стратегії продажу, збільшувати конверсію та покращувати користувацький досвід своїх клієнтів.

Що таке ключові показники ефективності

Ключові показники ефективності (KPI — key performance indicators) — це ті вимірювання, які найбільш точно і коротко показують, чи рухається бізнес у правильному напрямку.

Аналіз таких показників важливий так само, як стратегія та постановка цілей. Без них дуже важко оцінити прогрес. Тож щоб не приймати рішення на основі інтуїції, варто регулярно переглядати та аналізувати свої дані.

Навіщо відслідковувати ключові показники ефективності

Ключові показники ефективності допомагають розкрити повний потенціал онлайн-підприємств. Систематично відстежуючи та аналізуючи ці показники, ви зможете:

  • Оцінити продуктивність: показники нададуть комплексне уявлення про те, наскільки добре працює ваш бізнес. Кожен показник допомагає зрозуміти, що працює добре, а що варто вдосконалити
  • Визначити сильні та слабкі сторони: показники виступають діагностичними інструментами, допомагаючи розкрити сильні сторони, які не варто змінювати, і слабкі, які вимагають уваги
  • Оптимізувати стратегію розвитку: наявність актуальної інформації допомагає вдосконалювати маркетингові компанії, покращувати користувацький досвід та оптимізувати товар
  • Виміряти чистий прибуток (ROI): відстежуючи, скільки коштувало залучення клієнтів та знаючи коефіцієнти конверсії, можна визначити ефективність своїх рекламних кампаній та оптимізувати розподілення ресурсів

Основні показники, на які варто звернути увагу 

Якщо ви тільки починаєте розбиратися із ключовими показниками ефективності вашого бізнесу, не варто намагатися проаналізувати десятки аспектів вашого магазину. Краще почати із 5 основних, а вже потім, відштовхуючись від їх результатів, додавати решту.

Показник швидкості обробки заявки

 Цей показник вимірює, як швидко ваша організація виконує запити, замовлення або інші процеси. Швидка обробка заявок може покращити задоволеність клієнтів та знизити час їх очікування. Визначити цей показник можна розрахувавши середні значення часу обробки заявок за певний період. 

Показник швидкості доставки

Продаючи товари за кордон, дуже важливо відстежувати швидкість доставки. Часто повільна доставка може заважати вам конкурувати із місцевими підприємцями або ж просто з тими, у кого доставка швидша. Крім того, варто звернути увагу на те, чи своєчасно доставляє посилки ваш перевізник. Пам’ятайте, що швидка доставка може покращити задоволеність клієнта та збільшити їх лояльність та довіру.

Показник прибутку

Він є одним із основних показників підприємства. Для початку варто згадати про рентабельність (ROI). Окрім того, що ви аналізуєте цей показник перед виходом на ринок, варто регулярно його переглядати, адже з часом можуть змінюватися певні витрати, такі як вартість рекламних кампаній або собівартість товару. Зверніть свою увагу також і на чистий дохід. Це — всі надходження за продані товари за винятком витрат на виробництво, рекламу тощо. Якщо рентабельність або чистий дохід зменшується, варто переглянути свої ціни або зменшити витрати.

Показник задоволеності клієнта

Задоволеність клієнта базується на порівняння очікувань та реальності при отриманні товару. Якщо отриманий досвід клієнт оцінить вище або він дорівнює очікуванням, клієнта можна вважати задоволеним. Вимірювання задоволеності клієнтів допомагає оцінити настрої клієнтів щодо ваших товарів. Ця інформація дасть краще уявлення про те що необхідно змінити, щоб клієнти отримали позитивний досвід. Найлегшим способом отримати такі дані є зворотній зв’язок. Часто покупці самі лишають відгуки але варто все ж першими йти на контакт контакт та цікавитись, чи все сподобалось вашому покупцеві.

Показник повторних покупок

Він є індикатором стабільністю бізнесу, відображаючи відсоток покупців, які здійснили більше однієї покупки в магазині. Цей показник допомагає розуміти, який сегмент ваших покупців робить більше покупок у вашому магазині, а також виявити, наскільки ефективно ви утримуєте своїх клієнтів.

Ключові показники ефективності є життєво важливими для онлайн-підприємств, надаючи їм чітке уявлення про ефективність роботи та допомагаючи приймати обґрунтовані рішення. Відстеження таких показників, як швидкість обробки заявок, швидкість доставки, прибуток, задоволеність клієнтів та повторні покупки, дозволяє оцінити продуктивність, визначити сильні та слабкі сторони, оптимізувати стратегію. Регулярний аналіз ключових показників дає можливість покращити результати бізнесу, збільшити продажі та досягти успіху в сфері міжнародної електронної комерції.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...