Модель Private Label: Як це працює?
Розпочнемо з базового визначення: Private Label (з англійської «приватна марка») — це власна торгова марка, яка належить компанії, що замовляє товари і послуги у сторонніх виробників і продає їх під власним брендом, не приймаючи при цьому участі у процесі їх виробництва. Звучить трохи складно, чи не так?
На щастя, компанія 4b.ua детально і простими словами розповіла у власному блозі, що таке Private Label та як використовувати її для ефективних продажів на Amazon. Ось невеличка вибірка основного від Handmade-Hub UA.
Про процес
Як пояснює 4b.ua, Private Label – це модель за якої продавець підбирає для реалізації товар без будь-якого маркування, опізнавальних знаків й оформлює його у власний спосіб (обирає власний дизайн, пакування, маркування). Після цього, такі товари стають унікальними й продаються під особистою торговельною маркою продавця.
Amazon: переваги vs. недоліки використання Private Label
Модель Private Label працює добре як для незалежних продавців, так і тих, хто реалізує свої товари через міжнародні маркетплейси. Напрочуд вдало Private Label можна використати на Amazon з наступними перевагами:
- можливістю створити власний бренд «з нуля»;
- обмеженою конкуренцією: за наявності зареєстрованої торговельної марки, ви автоматично підпадаєте під програму захисту вашого бренду від Amazon Brand Registry. Остання, зокрема, передбачає заборону продажу товарів з ваших лістингів іншими продавцями.
Тим не менш, існують і недоліки, зокрема аби розпочати продажі на Amazon під власною торговельною маркою доведеться:
- вкласти деякі кошти та час;
- продумати та налагодити процеси виробництва та імпорту;
- інвестувати у створення SEO-оптимізованих лістингів, брендинг, маркетингову діяльність.
Як продавати під Private Label на Amazon?
Наведемо одну з найрозповсюдженіших бізнес-схем роботи за моделлю Private Label на Amazon. Зазвичай, в пошуках виробника для своїх товарів, продавці найчастіше обирають Китай. По-перше, там дешевше, а по-друге – китайські компанії є лідерами на своєму ринку і добре знаються на тонкощах виробництва конкретних товарів.
Після того, як знайдено виробника, продавці типово беруться за налагодження поставок до США. Цю країну також обирають не випадково: ринок США вважається найбільшим для реалізації товарів на Amazon.
⚠️Увага! Іноземним брендам не потрібно реєструвати компанію для торгівлі на Amazon!
Останній етап – налагодження продажів за програмою FBA від Amazon. У будь-якому форматі програми FBA, продавець відправляє на склад Amazon свою продукцію, включаючи всі комплектуючі та елементи пакування. А далі, все ще простіше! Співробітники Amazon візьмуть на себе всі процеси – від зберігання продукції до доставки її покупцям.
⚠️ Увага! Українським продавцям, які можуть налагодити виробництво на локальному ринку 4b.ua радить продавати на європейських майданчиках Amazon (в Європі також діє програма FBA, а для тих, хто хоче продавати в декілька країн ЄС, Amazon cтворив Пан-Європейську FBA). Однак, в такому випадку, вам доведеться зареєструвати компанію.
Як обрати товар для Private Label на Amazon?
Це ключове, адже знайти «правильний товар» (конкурентноспроможний) подекуди доволі важко. Найголовніше, зосередьтеся не на перевагах вашого товару, а на тому, що має найбільший попит серед покупців.
Для автоматизації процесу та кращої категоризації товарів, радимо скористатися спеціалізованим ПЗ для пошуку нових товарів для Amazon. Ми пропонуємо розглянути найпопулярніші рішення
- Helium 10
- Jungle Scout
- Viral Launch
- AMZ Scout
- ZonGuru
Найприбутковіші категорії товарів на Amazon
Маючи уявлення про найбільш прибуткові категорії товарів на Amazon можна не лише вірно обрати товар для продажу, але й також визначити прийнятну для нього ціну.
⚠️ Увага! Пам´ятайте, що потенційно прибутковий товар не є обов´язкового бестселером на Amazon! Тому час витрачений на пошуки, дійсно того вартий.
Отже, до найприбутковіших категорій товарів на Amazon належать:
- Іграшки – вважаються однією з найбільш динамічних, швидкозростаючих та затребуваних категорій товарів.
- Дитячі товари – дотична до попередньої категорія, попит на яку ніколи не вщухатиме, оскільки населення безперервно зростає.
- Продукти догляду та краси – входить у трійку найбільш популярних категорій, де сам Amazon є домінуючим гравцем на ринку косметичних товарів.
- Товари для дому та кухонне приладдя – ще один лідер серед товарів на Amazon, має приємну цінову політику, що загалом позитивно впливає на попит.
- Спортивні та туристичні товари – ця категорія активно розвивається та постійно поповнюється новими позиціями продукції, оскільки тема здорового способу життя перетворюється на стійкий тренд.
- Мистецькі товари, ремісничі й ткацькі вироби – одна з найперспективніших категорій, оскільки віддача від продажу саме цих різновидів товарів наразі найбільша.
⚠️ Увага! Маржа прибутку може сягати 20%, що значно перевищує показники прибутків в інших категоріях.
- Товари для домашніх тварин – продаються швидше за інші категорії товарів, оскільки тварини потребують постійного догляду.
Критерії вибору товарів для Amazon
Оскільки ви вже дещо розумієте про процес вибору товарів для Amazon та дізналися про їх найприбутковіші категорії, час обирати! Аби не заплутатися в розмаїтті інформації, ми зібрали невеличкий перелік критеріїв за якими ви зможете легко та в будь-який час обрати найбільш прийнятний для вас товар, зокрема:
- Продукт повинен мати високий попит, але водночас, ринок не має бути надто перенасиченим таким товаром.
- Продукти повинні бути нішевими.
- Ціна продажу повинна в 2-3 рази перевищувати собівартість.
- Найкраща вартість товару – від $10 до $50 за одиницю продукції.
- Продукт повинен бути невеликим аби доставка була швидкою та легкою.
- Оминайте сезонних продуктів та високотехнологічних товарів.
Як запустити перші продажі на Amazon?
Вітаємо, ви майже готові продавати на Amazon! Але бракує останнього «інструктажу» перед виходом на маркетплейс. Ось, що ми можемо порадити наостанок безпосередньо перед запуском перших продажів:
- Розробіть стратегію для запуску товару: зверніть особливу увагу на якість SEO оптимізації, PPC рекламу, а також маркетинг в цілому.
- Не надто сподівайтеся на високі продажі від самого початку. Продавати в «мінус» на початку – це нормально, однак подбайте про те аби ваша ціна була конкурентною. Таким чином, ви привернете увагу більшої кількості клієнтів.
- Надавайте покупцям якісний сервіс: бажано, відповідайте на повідомлення клієнтів протягом доби.
- Будьте готові до несподіваного напливу продажів: на складі повинно завжди бути достатньо продукції.
- Не робіть ставки лише на продаж одного різновиду товару. Диверсифікуйте асортимент та керуйтеся принципом: якщо не «злетів» один товар, то може успішно спрацювати інший.
- Час від часу проглядайте конкурентів та не обмежуйтесь продажами лише на одному маркетплейсі – розміщуйтесь і на інших.
Залишилися запитання? Замовляйте безкоштовну консультацію від Handmade Hub-UA, де наші спеціалісти підкажуть яким чином реалізувати ваші товари на Amazon або порядять накращу категорію товару під Private Label!