Просування Etsy-магазину з результатом 12 049 $/місяць

Ніша: дитячі меблі та іграшки

Запит клієнта: 

На початку роботи 2021 року замовниця звернулась з завданням збільшити продажі на Etsy-магазині який відкрила ще в далекому 2018 році. Основне завдання – зробити результат із наявних товарів та внутрішніми налаштуваннями магазину. Після проведення безкоштовної аналітики, яка показала що товарний асортимент перспективний ми розпочали роботу.

Надані послуги:

Результати спільної роботи:

До початку роботи з Handmade-Hub UA:

  • 41.1К візитів на магазин з серпня 2019 по грудень 2020 року
  • 0.1% місячна конверсія 
  • 430 доларів загальний оборот з початку відкриття
  • Дохід з реклами 141$ при витратах 82$

Результати роботи команди Handmade-Hub UA

  • 351К візитів за 19 місяців роботи
  • 0.4% місячна конверсія 
  • 228 930 доларів загальний оборот
  • Дохід з реклами 15 120$ при витратах 5 443$

Результати в статистиці

Особливості роботи:

Клієнтка постійно прислухається до порад в розширенні асортименту та конкурентної ціни на товари та доставку, це дозволяє магазину триматись на високому рівні практично з самого старту роботи.

Магазин має виражену сезонність в різдвяний період з жовтня по грудень в ці місяці оборот є вищим за 20 000 доларів на місяць. У 2023 році показники магазину ростуть в порівнянні з 2022. За нашими прогнозами результат магазину за 2023 рік буде вищим щонайменше на 20% від показників за 2022 рік.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...