Тренди Etsy — результати Q&A-сесії Etsy-community

Тренди Etsy — результати Q&A-сесії Etsy-community

Etsy-community — фантастичне джерело натхнення, тому ми радимо нашим партнерам не пропускати їх заходи, бо саме тут з перших рук можна дізнатися найактуальнішу інформацію про платформу. А сьогодні принесли вам найцікавіше з Q&A-сесії присвяченої трендам Etsy. 

По-перше, було цікаво: у сесії брали участь Ізабелла Діаз (комьюніті-менеджерка Etsy) та Дайна Ісом Джонсон (експертка з трендів). Більше години експертки відповідали на питання та обговорювали тренди, які заслуговують на увагу.  По-друге, на сесії розмовляли не лише про що модно, а що втрачає популярність, але й про те, як адаптувати тренди до різних ніш і чи варто це робити. Але про все по порядку.

Головні кольори та стилі на Etsy у 2023

Etsy обрала два кольори року 2023: індиго і медовий. Це контрастні відтінки, які разом створюють гармонійний і яскравий образ. Індиго — це глибоке поєднання синього і фіолетового, яке символізує мудрість і інтуїцію. Медовий — це світлий і теплий колір, який нагадує про красу і розум природи. Ці кольори відображають тему дуалізму, актуальну в 2023 році, та поєднують різні стилі, естетики і настрої, виражаючи свою індивідуальність і еклектизм.

Дайна радить використовувати ці кольори у своїх товарах або візуальному контенті, щоб додати глибини і виразності. Наприклад:

  • Текстильні вироби з індиго або медовим принтом або в’язанням. 
  • Аксесуари з срібла або металевих ниток, що відтворюють блиск індиго.
  • Свічки або кераміку з плавленою формою або текстурою, що нагадує розтоплений мед.
  • Декор для дому з мармуру або скла з контрастними смугами або вкрапленнями індиго або медового кольору.
  • Речі для медитації або догляду за собою з ароматами або ефектами, що сприяють релаксації та гармонії.

Також в тренді надзвичайно структурні та фактурні текстури, срібло, 80ті та 90ті, Дайна наголошує, що це все варто пробувати інтегрувати у свої товари та магазин. 

Трендові підходи до бізнесу на Etsy

Важливим трендом 2023 залишається персоналізація. Для невеличких виробників товарів ручної роботи на Etsy, персоналізація може стати справжнім ключем до успіху. Але варто розуміти, що персоналізація не обмежується лише нанесенням на товар гравіювання або фото клієнта. Персоналізація 2023 — рішення проблеми окремого клієнта, індивідуальний підхід до комунікації, побудова з клієнтами довгострокових стосунків.

Один зі способів впровадження персоналізації полягає у зібранні відгуків та думок клієнтів. Активне слухання і взаємодія зі своїми покупцями допоможе зрозуміти їх потреби, бажання та переваги. На основі цієї інформації можна створювати товари, які відповідають унікальним смакам і потребам кожного клієнта.

Також для надання персоналізованого досвіду покупцям можна виготовляти унікальні товарів за індивідуальними замовленнями. Запитання клієнтів щодо можливості додати особисті деталі або виконати певні зміни у дизайні є чудовою можливістю розпочати персоналізацію.

Застосування персоналізованих повідомлень і рекомендацій у комунікації з клієнтами також є доречним. Вивчення їхньої активності на сайті або попередніх покупок допоможе розуміти, які товари чи послуги можуть їх зацікавити в майбутньому. Надсилання персоналізованих пропозицій сприяє більш ефективному залученню клієнтів і збільшує їх задоволення від покупки.

Тренди Etsy для окремих ніш 

Тренд персоналізації простежується і в ніші свічок. Це і пропозиції по унікальних ароматах чи формах, і свічки унікальних відтінків, персоналізовані під певні дати чи події. Порада від Дайни: звернути увагу на лінійки спеціальних ароматів перед святами та додати до асортименту аксесуари для св

В’язання гачком на піку популярності, зараз дуже багато виробів, зроблених бабусиним квадратом, але навіть цей тренд можна адаптувати під себе, якщо ви не вмієте плести, або робите меблі, свічки, Дайна радить використовувати популярні патерни, а майстриням, що плетуть, не зволікати з виходом на Etsy.

Глобальний тренд, що набирає обертів на Etsy — слідкування не лише за своїм фізичним здоров’ям, але й ментальним, тому особливою популярністю користуються речі для медитацій, картки з афірмаціями, набори для творчості, які дозволяють розслабитись.

Класна ідея для виробників товарів для тварин — тренд на фемелі лук для людини та тварини, від головних уборів та одягу до браслетів та нашийників. Також все популярнішими стають товари для тварин, що органічно вписуються в різні стилі інтер’єру.

Але, найголовніша, на нашу думку, теза — будь-які тренди, в тому числі кольорові, не треба використовувати наосліп, зараз не існує єдиного тренду для всіх, тому можна обрати саме той, що резонує з вашим стилем, або ж просто лишатися вірним собі. Не гоніться за трендами і робіть те, що ви любите. А наші експерти допоможуть перетворити це на успішний бізнес.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...