Як наростити зовнішній трафік за допомогою Pinterest? 

В сфері маркетингу існує безліч платних інструментів, які допомагають наростити прибутки компанії. Тим не менш, з багатьох причин бюджети скорочуються, тому маркетологи все частіше шукають альтернативні і навіть безкоштовні методи просування. Одним із таких способів є соціальна мережа Pinterest.

Для українців вона більше асоціюється з платформою для натхнення, ідей та творчості. А для мешканців США це не лише соціальна мережа, але й інструмент для реклами товарів, який надає можливість придбати річ за один клік завдяки посиланням на ваш магазин у описах під фото.

Перспективи просування через Pinterest

Згідно зі статистикою Similarweb за останні 3 місяці, перше місце за трафіком з соціальних мереж на Etsy займає Pinterest (30,12%), друге — Youtube (28,91%), третє  — Facebook (15,09%).

traffic statistics from social networks

Це свідчить про те, що Pinterest —популярна соціальна мережа для збільшення та привертання трафіку на Etsy, де найактивніші покупці з США.

Цікаво, що для інших eCommerce платформ (Amazon, Shopify) ефективніше використовувати Youtube. Таким чином, ведення відео-блогів із оглядами новинок, продукції або щоденних залишається актуальним і ефективним підходом. Саме під відео в описі можна залишити посилання на ваш магазин, отримуючи додатковий трафік. Але пам’ятайте, що якість і контекст відео повинні спонукати клієнта до покупки.

how to increase sales through blogging
how to increase sales on Shopify through social networks

Присутність вашого магазину на YouTube та Pinterest збільшить впізнаваність вашого бренду та кількість покупців.

Рекомендації щодо ведення сторінки на Pinterest для привертання трафіку на Etsy:

  1. Зареєструйте бізнес-акаунт на Pinterest аби мати можливість відстежувати статистику.
  2. Заповніть інформацію про себе, обов’язково вказавши ключові слова та посилання на свій магазин Etsy.
  3. Створіть Pinterest дошки та назвіть їх так само, як і  категорії товарів у вашому магазині.
  4. Систематично оновлюйте фотоконтент на своїх дошках.
  5. Генеруйте промокоди на Etsy та додавайте їх як посилання під фотографіями на Pinterest. Так ви будете знати, з якої фотографії прийшли клієнти.
  6. Тестуйте, аналізуйте, вивчайте свою аудиторію аби знати її вподобання. 

Навчитися використовувати Pinterest для збільшення продажів на ринках США та Європи можна на нашому курсі «Pinterest ㅡ нове джерело трафіку в е-сommerce». Цей курс ㅡ концентрат практичного досвіду експертів Handmade-Hub UA, які професійно займаються просуванням інтернет-магазинів, зокрема через Pinterest.

Ви отримаєте дієві інструменти та знання, щоб ефективно впровадити цей канал у свою маркетингову стратегію, навчитеся залучати безкоштовний трафік з Pinterest, створювати привабливі піни, працювати з аналітикою та платною рекламою. Крім того, ви зможете інтегрувати каталоги своїх товарів на платформу, щоб максимально використовувати її можливості.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...