Світові хендмейд-тенденції та тренди Etsy на 2023 рік

Світові хендмейд-тенденції та тренди Etsy на 2023 рік

Ще зовсім трішки — й увірвемось в новий  2023 рік! Яким він буде для нас? Однозначно, переможним! Аби краще підготуватися до прийдешнього бізнес-року маємо для вас невеличкий огляд світових хендемейд-тенденцій на 2023, а також низку передбачень від Etsy на наступний рік. Поїхали! 

Хендмейд відіграє неабияку роль в розвитку національної економіки, оскільки є суттєвим джерелом надходження іноземної валюти до країни, не потребує значних капіталовкладень у виробництво й створює значний простір для самозайнятості.

Водночас, хендмейд давно не сприймається на ринку як «кустарщина», а радше як можливість придбати якісний, зроблений з натуральних матеріалів, єдиний у своєму роді продукт, а подекуди — справжній витвір мистецтва, що уособлює самобутність певної культури. В Україні, зокрема, економічну цінність хендмейду було високо оцінено на державному рівні, що вилилось у запуск  Made with Bravery — першого українського міжнародного маркетплейсу, створеного з метою популяризації українських виробників в світі та підтримки економіки країни в умовах війни (5% від кожної покупки маркетплейс перераховує на користь United 24). 

З розповсюдженням роздрібної торгівлі в інтернеті та розмаїтих eCommerece платформ, доступ до хендмейду став повсемісним та значно зручнішими для споживачів. Все це сприяє нарощуванню обсягів продажу виробів ручної роботи по всьому світу. Для прикладу, наводимо дані Statista щодо зростання частки хендмейду на світовому ринку з 2017 по 2024 рік. 

Джерело: Statista

Ще одним фактором зростання популярності хендмейду є його відхід від типової  «етнічності» й перехід до осучаснених версій дизайну, що отримує значний попит серед рекреаційних індустрій, зокрема готельного, ресторанного бізнесу, архітектурних бюро, офісних комплексів, клінік естетичної медицини, салонів краси, тощо. 

Ще однією перевагою хендмейду, зокрема в умовах типових для України  блекаутів, є те, що він є менш енергозатратним, на відміну від звичайних товарів, виготовлення яких потребує повноцінного машинного виробництва, значних обсягів електроенергії та різних видів палива. Завдяки низьким капіталовкладенням хендмейд сектор процвітає, особливо в країнах, які інтенсивно розвиваються, зокрема Індії, Китаї, Афганістані, тощо. 

За даними звіту Handicrafts Market 2022 – 2027, світовий ринок хендмейду в 2021 році сягнув $680 млрд. Автори дослідження передбачають, що до 2027 року цей показник зросте до $1,252 млрд., демонструючи  CAGR («сукупний середньорічних темп зростання») в 10.41% вродовж 2022-2027.

  Джерело: Research and Markets

За даними звіту IMARC GROUP, цьогорічний ринок світового хендмейду (2022) склав $752.2 млрд. За передбаченнями IMARC Group, до 2028 року цей проказник зросте до  1,296.6 млрд., демонструючи відсоток CAGR  в 9.1  впродовж 2023-2028. 

Як бачимо, статистичні дані різних джерел сходяться в одному: ринок хендмейду в 2023 буде лише зростати. 

Сегментація ринку хендмейду в 2023 

Звіт IMARC GROUP також надає очікувану для 2023-2028 років сегментацію ринку хендмейду, тому, якщо ви ще не розпочали свій шлях в хендмейді і шукаєте актуальну нішу, можете розцінити потенціал наступних видів продукції: 

  • Вироби з дерева
  • Металеві вироби та декор 
  • Текстиль та шарфи ручної роботи оздоблені вручну 
  • Вишивані та в´язані вироби
  • Продукція виготовлена в естетиці Zari («тип нитки, зазвичай, золотої чи срібної, що використовується для оздоблення традиційного індійського, пакістанського, бангладешського одягу, наприклад, сарі чи парчі»)
  • Біжутерія, прикраси
  • Скульптури 
  • Ремісничі вироби, посуд, скляний посуд
  • Продукти з вмістом натуральних олій, ароматичні палички «агарбатті»

Таким чином, за типом продукції, на планеті переважатимуть хендмейд вироби з дерева. Якщо ви бажаєте розпочати в 2023 саме з продажу виробів з дерева, пам´ятайте, що ви можете деталізувати таку сегментацію до дерев´яних виробів для кухні, декору, іграшок з дерева — варіантів безліч. 

Маєте ідеї запуску з певним продуктом, але вагаєтесь чи буде він популярним у 2023? Команда Handmade Hub допоможе з вибором продукту та відповідним маркетплейсом для просування в новому році. За консультацію сюди!

Як вплинув COVID-19 на світовий ринок хендмейду? 

Раптовий спалах пандемії COVID-19 призвів до зміни купівельних каналів споживачів від звичайних магазинів, до онлайн-платформ, маркетплейсів та окремих онлайн-магазинів, які торгують хендмейдом. Очікується, що до 2025 року частка онлайн-шопінгу на планеті сягне 23.6%  (в грошовому еквіваленті — $7 млрд.), куди, звичайно, увійде і хендмейд. 

Джерело: Insider Intelligence

Etsy розкриває тренди 2023! 

Від аналітики світових  хендмейд – трендів переходимо до передбачень на 2023 від флагмана хендмейду —  Etsy! За словами самого маркетплейсу: «Оскільки тенденції змінюються швидше, ніж будь-коли, концепція подвійності стане ключовою темою 2023 року, адже декілька, здавалося, б протилежних тенденцій, як не дивно, можуть органічно співіснувати одна з одною! Теперішній світ — це давно не про однозначність, тому покупці будуть тяжіти до міксу будь-яких стилів, які апелюватимуть до них». Здається, завбачливим продавцям ВЖЕ варто прислухатися до порад маркетплейсу та звернути увагу на характер своєї продукції, експериментувати зі стилями та поєднаннями матеріалів аби вдало вписатися в естетику Etsy 2023! 

Кольори 2023 року за версією Etsy: індиго-синій та стільниково-жовтий 

Здається, хтось сплагіатив прапор України! Ну, це і не дивно, адже згідно “The  Times” слово «Україна» стало словом 2022 року. Щодо вибору двох офіційних кольорів 2023 індиго-синього та стільниково- жовтого (такого, що нагадують бджолині стільники), маркетплейс зазначає: «Йдеться про продовження теми дуальності, яка передбачає контрасти та занурення в протилежності». Індиго-синій — це складний бленд синього та фіолетового, що символізує силу, мудрість, інтуїцію, футуристичні подорожі часом, в той час як стільниково- жовтий — колір надії, світла, тепла та затишку. Ну і чим не про Україну? 🙂 

  1. ТРЕНДИ В КАТЕГОРІЇ «ОСЕЛЯ ТА ДОМАШНІЙ ДЕКОР» 

Цільний мармур 

Мармур додає фактури та простору будь-якому приміщенню, тому в 2023 році він стане неодмінним супутником як продавців, так і завзятих шоперів. Можна зупинити свій вибір на будь-яких варіаціях патернів мармуру, від кольору беж до розкішного пурпурового в різних лінійках домашнього декору, наприклад, кастомних мармурових раковин до вінтажних книжкових полиць та підсвічників. За словами самого маркетплейсу: «Частотність пошукових запитів на мармурові раковини зросла на 183%, а мармурові підстаканники — на 117%». 

Обтічні форми

Переважна більшість сучасних хендмейдерів наслідує обтічні форми у дизайні керамічного посуду, дзеркал, скляних виробів, надихаючись природними мотивами, як-то рухом стікаючої з кратера лави, повільною течією річки, сталактитами гірських порід, тощо. Новий тренд на обтічні форми став сіквелом популярних округлих, хвилястих та вигнутих ліній в домашньому декорі, що підкреслює контраст між динамічними теперішніми, та геометрією форм минулого. Оскільки кількість запитів на декор обтічних, «плавких» (“melting”) форм у декорі зросла на 8% наприкінці 2022 року, то  Etsy  передбачає, що цей тренд лише продовжиться  в 2023 році.  

  1. ТРЕНДИ В КАТЕГОРІЇ «СТИЛЬ»

Сумки великого розміру

Здається, міні-сумки мають всі шанси залишитись в 2022, адже 2023 — час великого «камбеку» великих сумок та шоперів! Від просторих тоут та хобо сумок, до оверсайз – клатчів і сумок через плече (їх пошук на Etsy збільшився на 10%), такі аксесуари не просто стануть стильним доповненням образу, але й незамінними помічниками в повсякденних справах та подорожах.

Y2K ґранж

Буремні «нульові» знову в моді! Для тих, хто не в курсі, “Y2K” — це абревіатура на позначення 2000 року. Первинне значення абревіатури пов´язане з багом, який вніс великий безлад в комп´ютерні системи в 2000 році, а також асоціюється з типовою для початку «нульових» модою. Наразі багато шоперів, незважаючи на сучасні віяння моди, шукають натхнення в трендах минулого, що і пояснює повернення ґранжу Y2K. Тренд 2023 року простежується в простих цифрах, зокрема в 123% підйому в запитах Etsy  на  Y2K худі та светри, 102% – Y2K окулярів, 57% – боді з риболовної сітки,  56% – штанів карго, 29% – вінтажного одягу та аксесуарів в стилі ґранж. Таким чином, в 2023 популярними будуть товари в стилістиці кінця 90-х — початку нульових та футуристичної Y2K моди. 

  1. ТРЕНДИ В КАТЕГОРІЇ «ВЕСІЛЛЯ» 

Гламур 80-х

Якщо раніше  мода  80-х оцінювалася як  дещо «екстра», то наразі помпезні весільні вбрання стали супер популярними в пост-пандемічний період, зокрема як зухвале протиставлення мінімалістичним весільним образом минулих років. Теперішній тренд будується навколо довгих мереживних рукавичок, високих горловин та пишних об´ємів. В плані декору, 80-ті — це образи шикарних вечірок та прийомів в стилі «по-багатому», 5-ти поверхові торти та карикатурні квіткові композиції довжиною в Ейфелеву башту. Таким чином, пошуки товарів на кшталт «довжелезна  весільна фата» виросли на Etsy aж  на  65%, так само як і запити на «довгі весільні рукавички» – 54%, «вишиті вуалі» – 49%, «весільні сукні з високою горловиною» – 14%.

Весільні накидки 

Накидки набувають популярності як чудова альтернатива фаті для сучасних наречених, які все ще проти пишних форм у весільному образі, але все ще хочуть додати елегантності до свого мінімалістичного образу. Кількість пошукових запитів «накидок з короткими вуалями» на Etsy зросла на 11%, тоді як «накидок з прикрасами» — на 7%, де ці стильні аксесуари доступні в різноманітних стилях, від елегантних до вкрай ексцентричних.

  1. ТРЕНДИ В КАТЕГОРІЇ «ДИТЯЧІ ТОВАРИ»

 Набори дерев’яних кубиків 

Мода циклічна, тому іграшки, якими грались наші дідусі та бабусі знову в моді! За словами Etsy,  запити на дерев´яні іграшки, кубики та олдскульні конструктури зросли на 56%. Набори кубиків є чудовим доповненням до щоденних ігр для розвитку моторики малюків, уяви, концентрації уваги та реакції — те, що треба в нашому засміченому цифоровими форматами світі для активного розвитку та самопізнання без лишніх деталей!

Анімалістичні та пригодницькі мотиви 

Оскільки пост-пандемічний світ поступово повертається до звичних подорожей, іграшки також змінюються під прийдешній тренд! На них з’являються зображення тварин, як жителів суші, так і підводних створінь, що дозволяє малюкам не лише вивчати тваринний світ, але й розвивати уяву та пригодницький дух!  Etsy з цього приводу зазначає, що запити на дитячі кімнати в стилі джунглів зросли на 49%, в той час океанські мотиви для дитячої — на 12%. Від іграшок із морськими істотами, чохлів на мобільні телефони, до шпалер на тему джунглів, — всі ці предмети викликають у дітей цікавість і допомагають привити їм любов до планети та всіх її істот. 

Наразі все! Нехай прийдешній 2023 стане вдалим для всіх хендмейдерів! 

А якщо маєте додаткові запитання команда Handmade-Hub UA радо проконсультує вас та допоможе підібарти майданчик саме під ваш унікальний продукт! За консультацію сюди!

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...