Кейс: комплексне просування магазину подарунків на Etsy
У даній статті розповідаємо про успіхи в роботі з одним із наших клієнтів. Поетапно описали наші кроки, та результати роботи, а саме:
- Про магазин
- Старт роботи, перший контракт
- Результати наступних контрактів
- Робота під час війни
Про магазин
Наш клієнт — магазин подарунків
- Кількість продаж: 1971
- Рейтинг магазину: ★★★★★
- Період співпраці: 1 вересня 2020р — теперішній час
Послуги, якими користувався клієнт:
- SMM просування Pinterest
- SEO просування Etsy
- Налаштування Etsy ADS Реклами
- Персональний клієнт-менеджер (на період високого сезону)
Старт роботи, перший контракт
Клієнт звернувся до нас в серпні 2020 року із запитом вийти на новий рівень продаж.
Дані, на старті:
- Продажі за період 2018-2020 р.: 93
- Оборот: $8584.75
- Конверсія: 0,5%
- Загальна кількість візитів: 17400

Ось як змінились ці показники з вересня 2020 по квітень 2022:
- Середній чек – $107.1
- Середня конверсія – 1.2%
- Дохід з внутрішньої реклами – $10555


Як відбувалася співпраця
З початку співпраці (вересень) ми почали підготовку до сезону. Оскільки така підготовка повинна починатися мінімум за 3-4 тижні до сезону.
Разом з клієнтом створили план розвитку
За перші 4 місяці роботи оборот магазину склав $36 356.70
Отримали 360 ордерів
Кількість візитів – 31 000 (+ 18410% за аналогічний період).
У вересні-грудні 2020 на рекламу було витрачено $270 з чого отримали 18 продаж на суму $1345.28
Щоб вирішити забезпечення попиту який зріс, продавець повністю занурився в виробництво, а для спілкування із покупцями підключив послугу клієнт-менеджера.
Після таких результатів співпраці клієнт заключив із нами контракт повторно.


Результати наступних контрактів
січень 2021 – лютий 2022
- Зріст обороту за 14 міс $ 155 126.19
- Конверсія 1.2%
- Продаж 1424
- Візитів 118000+
Зауважимо, що товар сезонний, але цьогоріч в несезонний період ми утримували рівень обороту $8000 – $10000\міс. (На початку статті ми зауважували, що за 2 роки самостійної роботи цей показник складав $8584.75 за 2 роки).

За цей період рекламний бюджет сумою $2600 приніс 9 продаж на $9210.
Іноді траплялися випадки, коли потужності виробництва були не достатніми, щоб задовільнити попит.

Важлива складова для залучення зовнішнього трафіку. Ми отримали з цієї платформи 13 000+ візитів за весь період роботи магазину. В даному кейсі рекламу платформи ми не використовували – результат винятково завдяки органічному просуванню.


Робота під час війни
Це складний час для нас всіх.
з 24 лютого Etsy автоматично перевів усі українські магазини в режим відпустки. Але даний клієнт скористався нашим “Кризовим” пакетом послуг.
З часом клієнт знайшов можливість повністю відновити роботу.

з 29 березня 2022 до сьогодні магазин стабільно працює. Місяць відсутності активної роботи сильно знизив показники та статистику магазину. На даний час ми відключили рекламу, та працюємо тільки з органічною видачею.