Кейс: комплексне просування магазину подарунків на Etsy

Кейс: комплексне просування магазину подарунків на Etsy

У даній статті розповідаємо про успіхи в роботі з одним із наших клієнтів. Поетапно описали наші кроки, та результати роботи, а саме:

Про магазин

Наш клієнт — магазин подарунків

  • Кількість продаж: 1971
  • Рейтинг магазину: ★★★★★
  • Період співпраці: 1 вересня 2020р — теперішній час

Послуги, якими користувався клієнт: 

  • SMM просування Pinterest
  • SEO просування Etsy
  • Налаштування Etsy ADS Реклами
  • Персональний клієнт-менеджер (на період високого сезону)

Старт роботи, перший контракт

Клієнт звернувся до нас в серпні 2020 року із запитом вийти на новий рівень продаж.

Дані, на старті:

  • Продажі за період 2018-2020 р.: 93 
  • Оборот: $8584.75 
  • Конверсія: 0,5%
  • Загальна кількість візитів: 17400
Статистика магазину до співпраці

Ось як змінились ці показники з вересня 2020 по квітень 2022:

  • Середній чек – $107.1
  • Середня конверсія – 1.2%
  • Дохід з внутрішньої реклами – $10555
Конверсія магазину з вересня 2020 по квітень 2022
дохід з внутрішньої реклами вересень 2020 - квітень 2022

Як відбувалася співпраця

З початку співпраці (вересень) ми почали підготовку до сезону. Оскільки така підготовка повинна починатися мінімум за 3-4 тижні до сезону.

Разом з клієнтом створили план розвитку

За перші 4 місяці роботи оборот магазину склав $36 356.70

Отримали 360 ордерів

Кількість візитів – 31 000 (+ 18410% за аналогічний період).

У вересні-грудні 2020 на рекламу було витрачено $270 з чого отримали 18 продаж на суму $1345.28

Щоб вирішити забезпечення попиту який зріс, продавець повністю занурився в виробництво, а для спілкування із покупцями підключив послугу клієнт-менеджера.

Після таких результатів співпраці клієнт заключив із нами контракт повторно.

показники конверсії протягом дії першого контакту
показники реклами протягом дії першого контракту

Результати наступних контрактів

січень 2021 – лютий 2022

  • Зріст обороту за 14 міс $ 155 126.19
  • Конверсія 1.2%
  • Продаж 1424
  • Візитів 118000+

Зауважимо, що товар сезонний, але цьогоріч в несезонний період ми утримували рівень обороту $8000 – $10000\міс. (На початку статті ми зауважували, що за 2 роки самостійної роботи цей показник складав $8584.75 за 2 роки).

загальна статистика магазину протягом січня 2021 до лютого 2022

За цей період рекламний бюджет сумою $2600 приніс 9 продаж на $9210.

Іноді траплялися випадки, коли потужності виробництва були не достатніми, щоб задовільнити попит.

рекламні кампанії протягом січня 2021 по лютий 2022

Pinterest

Важлива складова для залучення зовнішнього трафіку. Ми отримали з цієї платформи 13 000+ візитів за весь період роботи магазину. В даному кейсі рекламу платформи ми не використовували – результат винятково завдяки органічному просуванню.

просування в Pinterest
Зовнішній трафік з соціальних медіа магазину

Робота під час війни

Це складний час для нас всіх.

з 24 лютого Etsy автоматично перевів усі українські магазини в режим відпустки. Але даний клієнт скористався нашим “Кризовим” пакетом послуг.

З часом клієнт знайшов можливість повністю відновити роботу.

Як змінилася статистика магазину під час війни

з 29 березня 2022 до сьогодні магазин стабільно працює. Місяць відсутності активної роботи сильно знизив показники та статистику магазину. На даний час ми відключили рекламу, та працюємо тільки з органічною видачею.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...