КВЕДи для торгівлі хендмейдом
Які КВЕДи вибрати хендмейдеру?
Останнім часом цю тему все більше обговорюють підприємці, які займаються хендмейд бізнесом. Тому ми вирішили зробити публікацію з приводу правильного вибору КВЕДів для хендмейдерів. Нижче, ми підготували перелік КВЕДів для торгівлі цифровими товарами, оскільки вибір КВЕДів в цьому випадку більш загальний.
Щодо фізичного товару, тут важче, адже варіація виробів і виду діяльності наших клієнтів дуже велика, тому звертайтесь до служби підтримки Нandmade-Hub і ми надамо безкоштовну консультацію по вибору КВЕДів для вашого бізнесу.
Торгівля цифровими товарами має дві переваги:
1. Не залежить від поштових служб, що усуває додаткові ризики, пов’язані із логістикою .
2. Цифрові товари можна оформляти як надання послуг, а не продаж товарів, що дозволяє працювати в спрощеному режимі валютного контролю та не потребує реєстрації суб’єктом ЗЕД.
Основні КВЕДи:
– 47.91 «Роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу Інтернет», у частині інтернет-торгівлі;
– 62.01 «Комп’ютерне програмування».
– 63.11 «Оброблення даних, розміщення інформації на веб-вузлах і пов’язана з ними діяльність».
– 63.99 «Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у.».
– 74.10 «Спеціалізована діяльність із дизайну».
По бажанню:
– 47.19 — «Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах»;
– Бізнес зростатиме, і якщо ви вирішити найняти людей, можете зареєструвати КВЕД 63.91 «Діяльність інформаційних агентств».
Один із лайфхаків, це вибирати побільше КВЕДів, від їх кількості податок не зростає, але, при цьому, ви зменшите ризики отримати штраф.
Звертайтесь в службу підтримки Нandmade-Hub для консультації з приводу реєстрації, ведення і торгівлі як ФОП.
Реєструйтесь в сервісі Нandmade-Hub і скористайся послугою ведення ФОП для наших клієнтів.
Хочете відкрити ФОП?
Ми в соцмережах
Схожі публікації
-
Що таке посадкова сторінка і для чого вона потрібна?
Визначення та основна функція Посадкова сторінка, лендинг або landing page — це спеціально створені інтернет-сторінки, на які відвідувачі сайту потрапляють з реклами, соціальних мереж, пошукової…
-
Промокоди: як зробити і використовувати власний для розвитку бізнесу
Залучення покупців – позачасова задача, яка стоїть перед будь-яким бізнесом. Щоб виділитися серед конкурентів, бренди використовують найрізноманітніші маркетингові інструменти, наприклад, просування в соцмережах, email-маркетинг та…
-
Головна сторінка сайту: вимоги до першої сторінки будь-якого сайту
Знайомство із брендом в наш час часто відбувається завдяки його веб-сайту. І як вітальня є першим у будинку, що бачать ваші гості, так і головна…
-
Як самостійно розробити логотип для компанії
Для того, щоб виділятися на фоні конкурентів в сфері електронної комерції, варто приділити увагу створенню оригінального та привабливого фірмового стилю. Сюди можна віднести і кольорову…
-
Ключові показники ефективності, які варто взяти до уваги продавцям на міжнародному ринку
Як часто ви аналізуєте ключові показники ефективності? В сфері міжнародної електронної комерції такі показники відіграють важливу роль, адже вони дозволяють підприємствам адаптуватися до змін на…