Недорогий та функціональний аналог Shopify — WooCommerce

Продажі в соціальних мережах або на маркетплейсах — гарний старт для бізнесу, оскільки не потребують технічних знань чи великих вкладень. Але в процесі розвитку, кожен підприємець стикається з певними обмеженнями на цих платформах: незручне оформлення замовлень через Instagram або блокування товарів на маркетплейсі, неможливість персоналізувати аналітику під потреби бізнесу. Власний сайт вирішує ці проблеми, відкриваючі нові можливості для масштабування та зростання інтернет-магазину.

Сьогодні існує безліч платформ, які дозволяють створювати та керувати онлайн-магазинами. Однією з найпопулярніших є Shopify, яка має понад 1,7 мільйона активних магазинів у 175 країнах. Shopify пропонує широкий спектр можливостей для налаштування дизайну, інтеграції з соціальними мережами, аналітики та оптимізації для мобільних пристроїв. Однак Shopify також має свої недоліки, такі як висока вартість абонентських планів (від 29 до 299 доларів на місяць), обмежена кастомізація та залежність від сторонніх додатків.

Якщо ви шукаєте недорогий та функціональний аналог Shopify, радимо розглянути платформу WooCommerce. Woo в цифрах: біля 43% сайтів у всьому світі базуються на WordPress, а за допомогою плагіну WooCommerce створено 3,9М магазинів, для цієї платформи щодня виходять нові плагіни, в тому числі безкоштовні. 

Цікаво? Давайте розглянемо докладніше:

WooCommerce — зручна платформа для інтернет-магазинів

WooCommerce — розумний плагін електронної комерції перетворює будь-який сайт WordPress на потужний онлайн-магазин. Він має відкритий вихідний код, що робить його безкоштовним для встановлення.

WooCommerce може працювати з магазинами від декількох до тисяч товарів, не втрачаючи продуктивності та швидкості. Ви можете легко додавати, редагувати та видаляти товари, категорії, атрибути, варіації та інше. Платформа дозволяє створювати магазини будь-якого розміру та складності, не потребуючи значних інвестицій у розробку та хостинг. Ви можете почати з простого сайту на WordPress і додавати функціональність за допомогою плагінів та тем. Мабуть, це найголовніша перевага WooCommerce над конкурентами. 

Також для створення магазину не треба знати програмування, HTML та CSS. Зі створенням та налаштуванням сайту можна впоратися самостійно за допомогою порад спільноти. Втім, глибоке пропрацювання бізнес-процесів, користувацької зручності та оптимізація інтернет-магазину, все ж потребують експертної підтримки. Наприклад ми в Handmade-Hub UA приділяємо багато уваги кастомізації сайтів для того, щоб вони вигідно вирізнялися від конкурентів не лише за дизайном, але й за зручним інтерфейсом.

Особливості та тарифні плани  WooCommerce

Важлива відмінність WooCommerce від конкурентів — платформа постійно оновлюється. Щодня виходять нові плагіни, які допомагають оптимізувати сайт, покращити його роботу чи полегшити собі оперативну діяльність. Багато уваги WooCommerce приділяє вдосконаленню захисту від хакерських атак та інших загроз. Ви також можете використовувати різні плагіни для покращення безпеки вашого сайту, наприклад SSL-сертифікат або двофакторну аутентифікація.

Окремо варто розказати про спільноту WooCommerce. Це теж величезний плюс, бо працюючи на WordPress, ви маєте підтримку великого та дружнього комьюніті розробників та користувачів, що діляться досвідом та лайфхаками.

Разом з перевагами, WooCommerce також має деякі недоліки, про які ви повинні знати перед тим, як вибрати цю платформу. WooCommerce є безкоштовним плагіном, тому ви не можете розраховувати на офіційну підтримку від розробників. Якщо у вас виникне якась проблема або питання, вам доведеться шукати вирішення на форумах, блогах або контактувати з незалежними експертами.

WooCommerce є безкоштовним плагіном, але це не означає, що створюючи сайт на цій платформі у вас не буде витрат. Насправді, обов’язково враховувати такі витрати:

  • Вартість веб хостингу та його налаштування
  • Дизайн сайту та теми, платформа надає великий вибір безкоштовних варіантів, втім, вони підходять не для всіх бізнесів і значно обмежують функціональність сайту
  • Функціональні особливості сайту, наприклад, плагіни для бухгалтерії, SEO, опрацювання платежів найчастіше є платними
  • Розширений функціонал, наприклад для push-повідомлень або підписки вам будуть потрібні окремі платні плагіни

А що на практиці? Цікаві сайти на WooCommerce

WooCommerce — універсальна платформа. Тут ви можете продавати будь-які товари, як фізичні, так і цифрові, або послуги. Зібрали приклади найцікавіших, на наш погляд, сайтів, що створені за допомогою Woo:

✔ Інтернет-магазин окулярів — https://www.yourcolorvision.it/ 

Унікальна тема та застосування витриманої кольорової гами, типографіки, візуального оформлення дають чудовий результат. Цей сайт неодноразово вигравав нагороди як кращий на платформі WordPress. Окремої уваги заслуговує продуманий до дрібниць та максимально зрозумілий каталог товарів.

✔ Сайт унікальних браслетівhttps://wakamiglobal.com/

Чистий та простий дизайн сайту фокусує споживача на особливому вмісті. Компанія підкреслює свою соціальну відповідальність і це важлива частина її діяльності, тож крім магазину на сайті є розділі з історією бренду та великий блог.

✔ Магазин подарунківhttps://shopcatalog.com/

Цей мінімалістичний сайт вирізняється не лише унікальними товарами, але й дуже зручним процесом оформлення замовлення. Власники інтернет-магазину дуже пропрацювали юзабіліті, оптимізуючі найдрібніші деталі для зручності покупців.

✔ Продаж мистецтваhttps://artandhue.com/

Цей популярний сайт доводить, що тренди варто адаптовувати під себе, тож замість більш звичного мінімалізму, тут буяють кольори. Білий фон сайту тільки підкреслює картини та інші товари магазину. Цікава фішка — окрема історія кожного товару.

Це тільки невелика кількість надихаючих прикладів. Насправді, WooCommerce користується безліч магазинів по всьому світу, включаючи таких гігантів як Home Depot з продажами в 151 млрд дол, поштовий оператор USP і т.д. Наші експерти активно вивчають досвід найкращих та найпопулярніших магазинів на WordPress, щоб пропонувати клієнтам працюючі рішення, що відповідають світовим стандартам.

Електронна комерція — найдинамічніша сфера бізнесу. Тільки за останні роки ринок інтернет торгівлі значно зріс, а пандемія COVID-19 ще більше посилила цей тренд. За даними Statista, обсяг світового ринку електронної комерції в 2023 році складає 6,4 трильйона доларів, що на 17% більше, ніж у 2022 році. З платформою WooCommerce ви забезпечите собі легкий старт та зможете відкрити власний інтернет-магазин з невеликими вкладеннями.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...