Неймінг: найкращі ресурси для генерації назв бренду та домену сайту

Будь який бізнес-проєкт починається з ідеї та неймінгу. Це процес розробки назви (компанії, сайту, бренду). Зараз над назвами працюють цілі команди (або агенції) і навіть штучний інтелект. Сьогодні поговоримо про топові онлайн-сервіси, які допоможуть вам обрати ім’я своєму магазину.

Поради по неймінгу від професіоналів

Для початку декілька рекомендацій, з чого почати неймінг. Експерти радять користуватись вже готовими формулами.

Міксувати слова

Це називається неологізм. Наприклад, засновника Adidas звали Адольф Даслер. Друзі називали його Аді. Так виникла назва бренду з двох слів: «Аді» + «Дас».

Для цього потрібно визначитись зі словами, які мають пряме відношення до вашого бізнесу (продукту). Шукайте вдалу комбінацію складів. Також можна до вашого слова додавати різні популярні префікси «про», «мега», «топ», «стиль» і т.п.  Наприклад, компанію, яка займається кавою за цією формулою можна назвати «Про-кава», «Кавалюкс».

Абревіатура

Досить легкий спосіб створити унікальну назву. Один із яскравих прикладів – «BMW» (Bayerische Motoren Werke – Баварські моторні заводи). Також деякі використовують вже готові абревіатури з інших сфер: RGB Idea (rgb – палітра кольорів). Крім того, сюди підходить комбінація з перших букв вашого ПІБ, плюс можна додати якесь універсальне слово.

Алітерація

Це повторення однакових чи однорідних складів, додає виразу і ритму назву. Приклади: «Тік-так», «Біг-мак», «Плюс-плюс», «Кус-кус». Такий спосіб підійде вам, якщо ваш бізнес орієнтований на B2C і ви хочете одразу викликати позитивні емоції у аудиторії.

Позичання іноземних слів

Дуже часто використовується цей метод, коли не має часу думати над великими сенсами. Беремо якесь знайоме гарне іноземне слово і робимо транслітерацію: «Комільфо», «Енерджи», «Пойнт» і т.д. Безумовно, і тут маємо пов’язувати сенс цього слова з вашим брендом. Бо як ви човен назвете, так він і попливе.

Власне ім’я

Дуже простий і найочевидніший спосіб, який дозволяє потішити власне его. Назви «Тимченко груп», «Торчин», «Хілтон», «Давідофф», «Шевчук і партнери» гарно сприймаються аудиторією. До того ж, це підвищує довіру до компанії, якщо її власник голосно заявляє про свою причетність до неї. Особливо сумлінно цей метод використовують власниці салонів краси, в кожному місті можна знайти «Наталі», «Вікторію, «Оксану» і т.д.

Але важливо перевірити назву в реєстрі патентів, бо унікальних прізвищ не так багато.

Ще кілька варіантів

Можна використовувати історичні, міфологічні, географічні назви. Часто находять влучні назви у літературі і кіно, особливо якщо ці слова, або поєднання слів знайомі широкій аудиторії («Роксолана», «Легіон»).

Кращі інструменти штучного інтелекту для неймінгу

Але якщо йти шляхом найменшого опору та прямо на міжнародний ринок, то радимо спробувати онлайн-сервіси для неймінгу. Ось декілька з них:

Welovebrands.com.ua 

Зручний інструмент для пошуку унікальної назви за допомогою генератору. Він дозволяє створити назви, які запам’ятовуються. Чим чіткіше ви опишете свій запит, тим краще буде результат.

Крім того, тут присутній фільтр – можна обрати важливі акценти. Наприклад, слово має складатись з певної кількості літер, або містити ключове слово.

Всі назви можна зберігати і з часом повертатись до них, а сам генератор запам’ятовує ваші уподобання.

Дуже важливо, що сервіс має величезну бібліотеку назв і ніколи не запропонує вам назву, яка вже кимось використовується.

Підходить для:

  • Стартапів
  • Для маленького і середнього бізнесу
  • Для великого бізнесу (ребрендінг)
  • Для блогерів
  • Для окремих проектів

Shopify

Іноземна платформа, яка дає близько 100 варіацій назви тільки по одному ключовому слову. Штучний інтелект цього сервісу достатньо потужний. Єдиний мінус – тільки англійські слова і назви. Підходить для:

  • Стартапів
  • Для маленького і середнього бізнесу
  • Для самозайнятих осіб

Name Mesh

На цьому ресурсі можна не тільки підібрати назву компанії і домену сайту, а ще й зареєструвати їх. Функціонал сервіса дає можливість підбирати синоніми, міняти місцями слова і склади, поєднувати корені, створюючи нове слово, підбирати приставки і суфікси, шукати фонетичні варіації. Також можна задати правило використовувати ключове слово. Знову ж таки – тільки англійською.

Підходить для:

  • Стартапів
  • Для маленького і середнього бізнесу
  • Для великого бізнесу (ребрендінг)
  • Для блогерів
  • Для окремих проектів

BrandBuket

Це не генератор, а вже готовий онлайн-магазин. Пропонує 3 в 1: унікальну назву, унікальну адресу сайту (домен) і логотип. Можна обирати по стилям, розділам. Наприклад, для аптеки мені запропонували 231 нейм. Якщо знайдете вдалу назву, зекономити купу грошей на спеціалістів по неймінгу.

Підходить для:

  • Стартапів
  • Для маленького і середнього бізнесу
  • Для великого бізнесу (ребрендінг)
  • Для окремих проектів

 І остання рекомендація: після того, як ви обрали для себе топ-3 або топ-5 запропонуйте друзям або колегам обрати найкращий з них. Це дозводить вам дізнатись, як інші люди сприймають ці назви. Як правило, інтуїтивно людина обирає ту назву, яка має позитивні для нього асоціації. А це вже суттєвий плюс для старту вашого проєкту. Успіхів!

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...