Реєстрація акаунту на Amazon – легко!
Хочете зареєструватися на Amazon, але англійська ще шкутильгає? Не біда! Розповідаємо як на раз, два, три отримати обліковий запис продавця Amazon!
Платформа продовжує активно розвиватись, тому можливості розбудови власного e-сommerce бізнесу через продажі на Amazon лише зростають. Серед причин, чому 63% споживачів в 2022 році надають перевагу онлайн-покупкам на Amazon є: нижчі ціни на переважну більшість товарів, безкоштовна/ доступна доставка, зручність/миттєвість замовлення (на відміну від традиційних магазинів з їх націнками, чергами та масочним режимом). Майже 32% покупців в 2022 році купують на Amazon щотижня або частіше, відтак прогнозується, що наприкінці року (напередодні різдвяних та новорічних свят) цей відсоток зросте до 67%.
Такі показники свідчать про те, що 2023 рік має величезний потенціал для підприємців електронної комерції. Аби встигнути “схопити” тренд та скористатися всіма перевагами продажів на Amazon, варто зареєструвати власний акаунт продавця Amazon.
Чому вигідно зареєструвати бізнес на Amazon?
- Проста доставка. Після реєстрації ваших продуктів на Amazon доставка безкоштовною (втім, подекуди може різнитись в залежності від країни).
- Всі фінансові операції здійснюються онлайн і є безпечними. Вам не потрібно турбуватися про затримки платежів, адже Amazon – міжнародна платформа. Реєстрація також буде корисною для проведення платежів наскрізного типу обробки (покупка від “дверей” до “дверей).
- Зареєструвавшись на Amazon, Ви зможете рекламувати свої товари значно ширшій аудиторії, ніж якби Ви продавали їх лише в обмеженій географічній зоні. Завдяки цьому, сукупні доходи від продажів будуть значно вищими.
- Реєстрація вигідна ще й тим, що з Вас не стягуватиметься місячна/річна комісія за послуги платформи. Вам доведеться платити лише незначну комісію з продажу кожного товару.
Тим не менш, перш ніж зареєструвати обліковий запис, необхідно намітити стратегію продажів (т.з. “бізнес-модель”, про деякі з яких ми раніше розповідали тут).
Стратегія продажів на Amazon
Існує п’ять стратегій продажів на Amazon:
- Власна торговельна марка (Private Label) – іншими словами, ребрендинг. Тобто, Ви знаходите товар певної категорії під його звичайною назвою, перейменовуюєте його, створюєте власний ексклюзивний бренд, реєструєте товарний знак, – в рази збільшуєте продажі. Звичайно, все це потребує інвестицій, однак всі вони з часом окупаються по мірі зростання впізнаваності бренду.
- Дропшипінг – стратегія продажу за якої посередник (ріселер) не зберігає товари на своєму складі. Товар доставляється безпосередньо покупцеві зі складу виробника, дилера або оптовика.
- Оптова торгівля – купівля недорогих товарів великими партіями та їх перепродаж в роздріб. Єдина складність в тому аби знайти ДІЙСНО дешеві продукти та наростити достатню маржу.
- Онлайн – арбітраж – стратегія, за якої продавець обирає товар, який уже продається на Amazon, а потім шукає подібні товари від інших виробників, що продають їх дешевше, і, відповідно, – перепродає їх.
- Хендмейдинг – торгівля креативними, дизайнерськими виробами ручної роботи.
Визначившись із бізнес-моделлю, час обрати метод фулфілменту, яким будете послуговуватися.
*Нагадуємо, фулфілмент – послуга обробки замовлень для інтернет-магазинів, що включає комплекс операцій з прийому, зберігання, упаковки та відвантаження товарів.
Існує 2 типи фулфілменту на Amazon:
- FBA (Fulfillment by Amazon) – найпопулярніший серед підприємців спосіб фулфілменту, коли Amazon бере на себе відповідальність за збір замовлень, пакування, маркування, доставку, повернення покупок. Новачки Amazon найчастіше використовують цей метод, оскільки це позбавляє їх від багатьох турбот, пов’язаних з логістикою. Однак, все це коштує грошей. Amazon стягує з продавців комісію в понад 80 $, а деякі з платежів є “прихованими”, що, звичайно, “з’їдає” Ваш прибуток. Для того, щоб мати повне розуміння вартості, скористайтесь калькулятором комісії FBA.
- FBM (Fulfillment by Merchant) – всі процеси з фулфілменту бере на себе продавець Amazon (комплектування замовлень, пакування, маркування, доставка клієнту, підтримки клієнтів, управління поверненнями). Багато продавців Amazon поєднують ці два методи в залежності від товару, їх вартості та обраної маркетингової стратегії.
Оберіть тарифний план продажів Amazon
Визначившись зі стратегією, методом фулфілменту й розпочавши реєстрацію акаунту продавця Amazon, Вам потрібно обрати тарифний план продажів (Selling Plan). Існує 2 тарифних плани для продажів на Amazon, – індивідуальний (Individual Selling Plan) та професійний (Professional Selling Plan). Якщо Ви обираєте індивідуальний план, – не платите нічого окрім комісії в 0,99 $ за кожний проданий товар. Професійний план коштує 39,99 $ на місяць, однак не має обмежень на кількість проданих товарів (без комісії). За будь-якого з цих тарифів Amazon стягує реферальну комісію за продаж. Реферальна комісія – відсоток від загальної вартості покупки (залежить від категорії продукту).
Оберіть свій продукт
Запорука високих продажів – якісний та затребуваний серед покупців товар. Якщо обраний вами товар не відповідає цим двом елементарним критеріям, – ви просто даремно витратите гроші. Саме для цього і роблять поточний аналіз ринку, вибірку найбільш популярних продуктів, ніш з високим попитом, тощо, зокрема:
- Уникайте товарів з високою конкуренцією, великогабаритних, крихких, складних у виробництві, комплектації чи збірці виробів; сезонних продуктів, виробів, які потребують постійного ліцензування/дозволів чи продуктів, які належать до заборонених категорій.
- Обирайте товари, які можна розмістити з вигідною для вас націнкою, яка водночас не надто вплине на загальну вартість товару (аби не відлякувати покупців високою ціною). Для цього ще раз проаналізуйте ринок, зокрема обрану вами нішу, якість товару, попит на нього та ціни конкурентів, зважте свої ризики та переваги над конкурентами.
- Елементарно поставте себе на місце покупця й відверто запитайтеся в самого себе: “Чому я повинен купувати цей продукт?” Подібні предметні запитання допоможуть вам структурувати переваги/недоліки власного продукту, а також намітити перелік ідеальних для вашого типу бізнесу виробів.
- Аналізуйте актуальні продуктові ніші та надихатись новими ідеями на популярних сайтах-гігантах типу Alibaba, TaoBao, eBay. Там завжди можна знайти сотні цікавих товарів, яких ще немає/яких зовсім мало у вашій місцевості й створити ВЛАСНИЙ ПОПИТ на обраний вами продукт.
- Не лінуйтесь продивлятись відгуки клієнтів на продукти на різноманітних платформах електронної комерції, обговорення продавців/споживачів на форумах, онлайн-групах. Тут може впасти в око продукт, який лише починає набувати популярності і ви можете “підхопити” цей новий тренд.
- Не лишнім стане аналіз популярних пошукових запитів за ключовими словами. Саме вони підкажуть на яку категорію товарів приблизно орієнтуватись.
Критерії вибору продукту для Amazon
Вищезазначені рекомендації є загальними порадами для sales – новачків, однак якщо ви націлились саме на Amazon, варто знати критерії, яким повинен відповідати ваш товар аби мати успіх. Серед них маємо наступні:
- Бажано аби ціна товару коливалась в межах 15-200 $
- Обраний вами товар має приносити не менше 10-ти продажів на день
- Ключові слова, що найточніше описують ваш товар, повинні мати понад 50 000 пошукових запитів на місяць на Amazon
- Обраний вами товар не повинен бути сезонним
- Чиста вартість обраного вами продукту повинна складати 25% від ціни продажу
- Продукт має відповідати таким характеристикам: маленький, легкий, не крихкий
- Обраний вами продукт першопочатково НЕ повинен мати бренду
- На наш товар є ПОСТІЙНИЙ попит
- Обраний вами продукт має постійні, надійні та зручні джерела постачання
- Обраний вами продукт не належить до заборонених на Amazon категорій продуктів
Аби бути менш абстрактними, розглянемо категорії товарів, які є особливо популярними на Amazon.
Категорії товарів з високим попитом на Amazon
- Товари для дому та саду
- Товари здоров’я/краси/догляду за тілом
- Спортивні товари/ товари для активного способу життя
- Хендмейд*
*Платформа Amazon особиливо прихильна до хендмейдерів, створивши окремий внутрішній напрямок Amazon Handmade , що об’єднує виробників унікальних товарів майже з 80 країн світу (про особливості Amazon Handmade ми раніше розповідали тут).
⚠️ Якщо ви ВЖЕ вирішили для себе, що вашим продуктом буде виключно хендмейд, однак особливості реєстрації збивають з пантелику, команда Handmade Hub допомагає зареєструвати акаунт продавця на Amazon Handmade, повністю налаштувати свій онлайн-магазин (10 днів), перевірити обрані продукти на предмет сертифікації перед запуском на Amazon Handmade, зареєструватися в системі Amazon Brand Registry (10 днів), розрахувати варіанти доставки (для FBA/ FBM). Дізнатися більше про послугу – за посиланням.
Категорії товарів середнього попиту:
- Іграшки & Ігри
- Товари для тварин
- Товари для догляду за оселею
- Товари для офісу
Обліковий запис продавця Amazon
Для реєстрації облікового запису продавця Amazon вам потрібно буде надати наступну інформацію:
- Дані дійсної кредитної картки
- Паспорт/ID картка
- Податкова інформація/номер платника податків
- Номер телефону
- Реквізити банківського рахунку на який Amazon може надсилати вам кошти, які ви заробили від продажів
Після надання цієї інформації, Amazon перевіряє/схвалює вашу заявку на реєстрацію.
Як зареєструвати обліковий запис продавця Amazon?
Крок 1
Завітайте за посиланням. Ви потрапите на реєстраційну сторінку “Become an Amazon Seller” (“Стати продавцем”).
⚠️ Підказка: якщо ви попередньо обрали для себе індивідуальний план продажів (Individual Selling Plan) прокрутіть сторінку вниз до заголовка “Just have a few items to sell? Sign up to become an Individual Seller” (Продаєте невеликими партіями? Зареєструйся на індивідуального продавця”) та реєструйтеся там. Якби ви відразу натиснули кнопку “Sign Up” (“Зареєструватися”) на початку домашньої сторінки, вас би автоматично перенесло до реєстрації в професійному плані продажу (Professional Seller Plan), який коштує 39$.
Крок 2
Після вибору тарифного плану, ви потрапите на сторінку реєстрації, де можете створити обліковий запис. Вам буде запропоновано ввести своє ім’я, адресу електронної пошти та пароль. Після заповнення, натисніть “Далі”.
Крок 3
Як тільки ви введете свій e-mail, ви отримаєте код верифікації. Цей код потрібен для підтвердження введеної адреси електронної пошти. Вам потрібно буде зайти на свою електронну пошту і перевірити, чи отримали ви повідомлення від Amazon з кодом підтвердження, який вам потрібно буде ввести у відповідне поле. Після цього натисніть «Підтвердити».
Крок 4
Далі, потрібно надати інформацію про ваш бізнес, зокрема місце його реєстрації, а також податкову інформацію. Якщо у вас ще немає власного зареєстрованого бізнесу, просто вкажіть країну вашого проживання. Після цього, система просить вказати “тип бізнесу” або ви можете обрати варіант “Жодного, я індивідуальний продавець” (“None, I’m an individual”). Щойно інформацію надано, тисність “Погодитись та продовжити”.
Крок 5
На наступній сторінці, Amazon просить вказати дату народження, країну громадянства/народження, документ, що підтверджує особу (це може бути ID картка, водійське посвідчення, паспорт, посвідка на проживання). Також, потрібно буде надати адресу реєстрації вашого бізнесу, а в разі, якщо його у вас немає, достатньо буде лише домашньої адреси. Насамкінець, введіть дійсний номер телефону. Натисніть “Далі”.
Крок 6
Надайте свою платіжну інформацію, зокрема дані дійсної кредитної картки з якої Amazon буде стягувати комісію, реферальні платежі, тощо. Натисніть “Далі”.
Крок 7
На цьому етапі необхідно обрати назву свого Amazon магазину. Саме її будуть бачити ваші покупці (подумайте над якоюсь яскравою назвою, яка привертає увагу, однак не “передайте куті меду”, як то кажуть). На цій же сторінці, вкажіть загальну інформацію про свій магазин та характер продукції, що буде міститися в ньому. Якщо ви маєте власний UPC (Universal Product Code – універсальний товарний код – стандарт кодування товарів в роздрібній торгівлі), є виробником чи власником бренду із зареєстрованою торговельною маркою, також вкажіть їх в необхідних полях. Натисніть “Далі”.
Крок 8
На наступній сторінці, потрібно надати підтвердження особистості. Спершу, перевірте, що вся попередньо вказана вами інформація вірна. Далі завантажте скан-копію документу, що підтверджує особу (ID картка/паспорт). Amazon також може вимагати завантажити виписку про стан банківського рахунку/карткового рахунку. Після заповнення, натисніть “Надіслати”. Акаунт готовий!
Крок 9
Після того, як заявку на реєстрацію було надіслано, Amazon перевіряє інформацію та надає підтвердження реєстрації облікового запису протягом 24 годин.
*Щойно Amazon верифікує ваш обліковий запис, ви можете користуватись Seller Central (панель управління облікового запису продавця, де можна керувати продажами, поставками, коригувати ціни на товари, спілкуватись з покупцями, додавати нові товари).
Маєте додаткові запитання? Команда Handmade Hub готова проконсультувати з приводу реєстрації Amazon Seller Account та запуску магазину на Amazon.
Наразі все! Почуймося!