Як самостійно розробити логотип для компанії

Як самостійно розробити логотип для компанії

Для того, щоб виділятися на фоні конкурентів в сфері електронної комерції, варто приділити увагу створенню оригінального та привабливого фірмового стилю. Сюди можна віднести і кольорову палітру, і типографіку, і оформлення фото та відео, і, звичайно, логотип. Саме про нього ми і поговоримо сьогодні більш детально.

Що таке логотип?

Логотип – це графічне зображення, створене для ідентифікації бренду, компанії або продукту. Простими словами, це – якір, що дозволяє клієнтам швидко впізнавати бренд. 

Статистика стверджує, що 75% споживачів запамʼятовують бренд саме за його логотипом. Саме тому створення якісного логотипу є чудовою можливістю запамʼятатися своїм клієнтам: як наявним, так і потенційним.

Які основні функції логотипу?

Ми вже розібралися, що логотип дає змогу клієнтам з легкістю запамʼятати вас. Але на цьому завдання логотипу не закінчуються. Основними функціями логотипу є:

  • залучення цільової аудиторії: цікавий дизайн та незвичайні кольори завжди притягують увагу людей. Саме тому варто спроєктувати свій логотип таким чином, щоб викликати інтерес, цікавість та бажання дізнатися більше про вашу компанію;
  • презентація ідеї компанії: логотип, зображений на візитках, листівках або веб-сайті бренду повинен вміти розказати вашим потенційним клієнтам про ваш бізнес, тип продукту або послуги, а також про переваги, які ви пропонуєте покупцям;
  • створення емоційного зв’язку: логотип здатен викликати певні емоції та асоціації, створюючи емоційний зв’язок між споживачем та компанією;
  • відокремлення від конкурентів: завдяки цікавому та зрозумілому дизайну ви зможете відокремити свій бренд від конкурентів та виділитись серед них;
  • маркетингова стратегія: логотип є однією з найважливіших частин маркетингової стратегії, адже використовується в усіх рекламних та інформативних матеріалах.

Який він – успішний дизайн логотипу?

Створення ефективного логотипу вимагає глибокого розуміння бренду, його цінностей та цільової аудиторії. Які ж основи успішного дизайну логотипу?

  • Простота: старайтесь зробити зрозумілий логотип, щоб його було легко запамʼятати та впізнати серед інших.
  • Унікальність: щоб виділити компанію серед конкурентів, логотип не має бути схожим на інші.
  • Універсальність: де б ви не розмістили свій логотип – на візитках, банерах, веб-сайті тощо, він має бути адаптивним та мати гарний вигляд.
  • Актуальність: ефективний дизайн логотипу має відповідати вподобанням та очікуванням цільової аудиторії.
  • Часова стійкість: хороший логотип має лишатись сучасним та впізнаваним протягом багатьох років.

Які види логотипів існують?

Перед тим як переходити до безпосереднього створення логотипу, варто визначитись, який із видів логотипів вам подобається та краще пасуватиме саме вашому виду бізнесу. Можна виділити 4 види логотипів:

  • графічний символ: доволі просте графічне зображення, яке представляє компанію або бренд;
  • шрифтовий логотип складається виключно з назви компанії, торгової марки або її ініціалів, часто стилізований або навіть написаний унікальним шрифтом;
  • комбінований логотип поєднує в собі шрифтовий знак разом із графічною частиною – наприклад, із зображенням або слоганом;
  • емблема – це логотип, який складається із графічного символу, поміщеного в певну форму, наприклад, ромб,коло або щит. Зазвичай такі логотипи асоціюються із довгою історією бренду та привʼязкою до традицій, які він транслює.

Приклади вдалих логотипів

Логотип – це обличчя бренду, його візитна картка. Давайте проаналізуємо деякі світові бренди та їх логотипи, аби зрозуміти, чим саме вони чіпляють погляд споживача. Впевнені, кожен з цих логотипів ви впізнаєте без жодних підказок.

Coca-Cola

lohotyp kompanii koka kola

Логотип компанії був створений ще в далекому 1885 році бухгалтером, який не розумівся на дизайні. Тим не менш, зараз це зображення є одним із найвпізнаваніших у світі, адже має простий, зрозумілий та непідвладний часу дизайн.

Nike

lohotyp kompanii nike

Дизайн компанії спортивних товарів був створений в 1971 році, і його дизайнерка отримала за нього всього $35. Але після того, як «галочка» залишилась незмінною протягом років, дизайнерку все ж чекала достойна винагорода: компанія подарувала їй діамантову каблучку на знак подяки.

Google

lohotyp kompanii google

Логотип для всесвітньо відомої пошукової системи створив один із її засновників – Сергій Брін. Як бачимо, в основі, як і в прикладі з Coca-Cola, простота та зрозумілість.

Lego

lohotyp kompanii lego

Логотипу компанії конструкторів для дорослих і дітей вже більше п’ятдесяти років. В основі можна побачити фірмові кольори та читабельний текст.

Playboy

lohotyp kompanii play boy

Милий грайливий кролик у смокінгу, який став символом відомого чоловічого журналу зараз є одним із найвпізнаваніших логотипів у світі. Цікаво, що його автору Артуру Полю знадобилося всього півгодини, щоб створити цю емблему, що в результаті принесло йому всесвітню славу та місце арт-директора Playboy.

Як самостійно створити логотип?

Тепер, надихнувшись вдалими прикладами логотипів відомих брендів, можемо спробувати створити власний. Що ж для цього потрібно?

  • Визначте сутність вашого бренду. Так, ми не будемо поспішати відкривати графічні редактори або малювати в блокноті. Для початку згадайте історію бренду, визначте ключові цінності та закладіть емоції, які б ви хотіли отримати від логотипу. Крім того, не забудьте і про бажання цільової аудиторії: саме на інтереси ваших потенційних покупців і має бути націлене ваше майбутнє зображення.
  • Опишіть свій бізнес. Складіть перелік асоціацій, які б  характеризували вашу компанію або товар. З усіх оберіть 5 – 10 найбільш підходящих і саме їх використовуйте під час створення логотипу. Якщо скласти такий перелік слів самостійно для вас надто важке завдання, можете скористатися допомогою близьких або підписників в соцмережах: таким чином ви одразу будете знати, які асоціації буде викликати ваш бізнес у оточуючих.
  • Створіть ескізи. На цьому етапі нарешті можна взятися і за блокнот. Не переймайтеся тим, що лінії не акуратні: головне – не ускладнювати та малювати простими лініями. Не варто брати за основу загальновідомі зображення, такі як автомобілі чи літаки, зірки, сонце, місяць тощо. Спробуйте візуалізувати якомога більше ідей та обрати найкраще з них. Якщо обрати складно, можна порадитися з колегами, друзями або клієнтами. Якщо ж етап з ескізами для вас виявився надто складним, можна спробувати пошукати натхнення за допомогою спеціальних конструкторів, наприклад DesignMantic, Logo Crisp, Looka або інших. Але варто памʼятати, що такі платформи наврядчи зможуть запропонувати щось унікальне, а на пошук дійсно непоганого варіанту доведеться витратити не одну годину.
  • Оберіть кольорову гаму. Зазвичай кожен колір несе певні емоції та асоціації, тому, обираючи колір для логотипу, варто звернути увагу на психологію кольору. Також важливо, щоб ваші кольори не співпадали з палітрою конкурентів: краще поекспериментувати та обрати дійсно унікальне поєднання відтінків.
  • Оберіть шрифт. Якщо ви хочете доповнити зображення текстом — назвою або слоганом, або ж вирішили створити логотип зі слова або абревіатури, варто звернути особливу увагу на вибір шрифта. Варіантів існує доволі багато: із засічками, без засічок, декоративні та рукописні. Але зверніть увагу, що за авторські, унікальні шрифти доведеться заплатити, аби убезпечитися від позовів за порушення авторського права.

Як бачите, за створенням маленького зображення стоїть неабиякий обʼєм роботи. Компанія Handmade-Hub UA розуміє це, як ніхто, оскільки, надаючи послуги з виводу українських компаній на міжнародну арену, ми приділяємо увагу кожній деталі, зокрема і логотипам. Ми завжди готові допомогти українському бізнесу зробити впевнений крок до розвитку на глобальному ринку, і з радістю візьмемо на себе всі рутинні питання з доставки ваших товарів за кордон, створення власного онлайн-магазину та виходу на найпопулярніші маркетплейси, щоб ви мали змогу приділяти якомога більше уваги розвитку своєї справи.

Висновки

Створення логотипу – це важливий крок, який вимагає глибокого розуміння бренду та його цільової аудиторії. Ви можете спробувати створити логотип самостійно, але якщо це вам здається непростою задачею, завжди можна звернутися до професіоналів та бути впевненим у результаті. Простий, унікальний логотип, який легко запамʼятати, – це інвестиція в успіх вашого бізнесу. Він не тільки привертає увагу, а й формує перше враження про компанію. 

Автор:

Natalia

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...