Як зробити фото, які «продають»

Як зробити фото, які «продають»

Мозок людини здатен розпізнавати та обробляти побачені зображення за 13 мілісекунд. Саме тому якісні фото продукції — річ, про яку варто потурбуватись, якщо ви дійсно бажаєте аби ваша eCommerce справа була успішною. Фото продукції можуть як покращити, так і повністю провалити продажі. За даними опитування проведеного eCommerce експертами з Weebly, 75% покупців зазначили, що фотографії продукції стали для них вирішальним фактором під час онлайн-шопінгу.

При цьому, за даними того ж таки опитування, 22% повернень товарів відбулися саме через невідповідність фотографій реальному продуктові. Те, як ви представляєте ваш продукт онлайн  відіграє величезну роль в плані конверсій — перетворення пересічних відвідувачів сайту в реальних покупців. Таким чином,  перший крок до кращих конверсій — якісні продуктові фото. 

Чим важливі продуктові фото? 

Фото продукції  важливі для eCommerce з однієї причини: вони дозволяють покупцям отримати повну картину того на що вони потенційно витратять свої гроші.  На відміну від фізичних магазинів, де покупці можуть потримати товар в руках, розглянути його з усіх боків та вирішити чи вартий він витрат, онлайн-покупці повністю покладаються на фото пропонованого продукту. Фактично, фото — це їхнє єдине джерело інформації про якості продукту. Ще однією причоною чому варто звернути увагу на фото продукції, — це SEO, оскільки його алгоритми орієнтуються на наявність фото для ранжування лістингів в мережі. 

Якісні та SEO оптимізовані фото підвищують «видмість» продукції в пошукових системах, що дозволяє привернути більше трафіку до лістингу. За даними звіту платформи Salsify, для того аби прийняти рішення про здійснення покупки 73% покупців необхідно побачити більше 3-х фото продуктів. Таким чином, покупці натякають продавцям абі ті додавали якомога більше фото продукції. Це можуть бути зображення будь-якого сучасного формату від студійних продуктових фото до огляду в 360 градусів, — опцій безліч! Основне завдання — виділятися серед натовпу аналогів! 

А якщо я продаю на маркетплейсі, фото мають значення? 

Ще й яке! Якщо ви продаєте на маркетплейсі типу Amazon, eBay, Etsy і т.п. продуктові фото — невід´ємна частина вашого eCommerce успіху принаймні тому, що самен фото вирізнятимуть вас від тисяч інших продавців. В особливості, коли мова йде про продаж двох аналогічних продуктів. 

1. Використовуйте фото високої якості 

Фото для eCommerce — це завжди про якість. Знову ж таки, основне завдання фото —  детально продемонструвати товар. Які розміри є прийнятними для eCommerce продукції? Залежить, звичайно, від платформи на якій ви продаєте. Аби допомогти вам розібратися з форматами, маємо перелік допустимих  розмірів фото для різних платформ. 

Shopify —  4472 x 4472 пікселів (рекомендовано — 2048 x 2048 пікселів) або 20 мегапікселів. Максимальний розмір файлу — 20 MB.

eBay — не менше за 1 x 1 пікселі та не більше 12,000 пікселів (сума «ширини» та «довжини» зображення повинна дорівнювати або бути меншою за 12,000 пікселів). Максимальний розмір файлу — 12 MB. 

Amazon — мінімальні зображення — 500 пікселів, а максимальні – 10,000 пікселі. Формат зображення — JPEG, GIF, абоTIFF. Серед усіх трьох форматів Amazon надає перевагу JPEG.

BigCommerce — оптимальний розмір фото  — 1028 x 1028 пікселів (фото необхідно надавати в квадратному розмірі). 

WooCommerce —  типові допустимі розміри — 800 x 800 пікселів. Рекомендований максимум — 1000 x 1000 пікселів.

Etsy — рекомендований розмір — 2000 пікселів на коротшому боці фото (з роширенням 72 пікселі на дюйм). Зображення більші за 1MB можуть не завантажуватися. Рекомендовані формати фото, які підиримує Etsy —  JPG, GIF або PNG. 

*Порада! Як відомо, деякі платформи та маркетплейси дозволяють функцію збільшення продуктових фото (так званий «зум-ін»). В цьому випадку, неодмінно скористайтесь такою функціює для свого лістингу аби  якнайкраще продемонструвати товар покупцеві. 

2. Використовуйте штатив 

Незалежно від того чи фотографуєте ви на професійну камеру чи смартфон — завжди використовуйте штатив. Чому? Принаймні тому, що фото зроблені тримаючи телефон в руках та  зафіксувавши його,  — точно відрізнятимуться. Розмір товарів буде візуально відрізнятися, можливо, зі зміщенням центру та небажаними предметами в основному кадрі. Фото «від руки» зійдуть для початку, для невеликих бізнесів. Зі зростанням продажів, важливо дотримуватись певного стандарту для всіх фото, тому краще скористатися професійною камерою та штативом. 

3. Зверніть увагу на освітлення 

Головний секрет якісних фото — освітлення. Нестача освітлення погано впливає на фото: картинка видається змазаною та  «шипучою» (через довгу витримку камера  «відмовляється» фокусуватися). Це навряд чи влаштує покупців. В цьому випадку, скористайтеся перевагами денного освітлення. Похмура погода —ідеальний варіант. Пряме сонячне світло не підійде, оскільки створює надто великий контраст між яскравим освітленням та тінню. Не зловживайте спалахом. Спалах дає дає різнкий та некрасивий колір товарів. Розглянемо приклад невдалого спалаху (зліва). 

                                                     

Денне світло називають ще «м´яким», оскільки сонце випромінює більш мякий діапазон світла на предмети в порівнянні з лампою. При денному освітленні більш вигідно виглядають товари, які: 

  • використовуються на вулиці
  • одяг, взуття, аксесури продемонстровані на людях

Інколи не обійтися й без штучного освітлення. Найчастіше для цього використовуються лампи. Штучне освітлення — «жорстке», адже створює меншу, але більш сфокусовану на предменті ділянку світла. Цей тип освітлення краще підійде для товарів для яких деталі мають велике значення, а їх демонстрація повинна справити враження на онлайн-покупця. Працюйте завжди лише з одним конкретним типом освітлення для фото. Додавання денного світла до штучного освітлення може візуально пом´якшити ті деталі товару, які повинні виглядати чітко. Так само як і додавання штучного освітлення до денного може відобразити товар на фотографії надто різко. 

Незалежно від того яким типом освітлення ви користуєтесь, вам в будь-якому разі необхідно усунути тіні з протилежної сторони фотографованого об´єкта. Існує два способи як це зробити: 

1) Увімкніть інше, менш інтенсивне джерело осітлення аби доповнити основне. Це додаткове освітлення називається «наповнюючим» і використовується на  противагу,  для  пом’якшення природньої тіні, яку відкидає основне джерело освітлення. Розташуйте наповнююче світло навпроти осоновного аби товар знаходився між ними. Вуаля! 

2) Розмістіть «відражаюче» освітлення навпроти основного джерела світла. Такий «відражувач» можна 

змайструвати своїми руками: закріпіть білий аркуш паперу на блоці пенопласту. Придбайте металізований  картон та сформуйте з нього стійку конструкцію для розміщення продукції під фото. Можна  змайструвати дві такі конструкції та розмістити  відражувачі по обидва боки від об´єкту. Основна ціль — пом´якшити тінь та підкреслити вигідні сторони товару. 

Приклад «жорсткого» освітлення (зліва) та «м’якого» освітлення (справа)

4.  Оберіть правильний фон 

Незалежно від того, що ви продаєте, всі продуктові фото мають одну спільну річ — фон. Він може бути повністю білим — це допоможе вигідно продемонструвати продукт на контрасті. Однак, ви можете сміливо експерементувати з будь-яким кольором, єдина вимога — всі деталі продукту мають чітко простежуватися. Слідкуйте за тим аби їх не поглинув фон.  Таким чином, повністю чорні навушники варто розмістити на білому фоні аби вони виділялися. Натомість, пару світлих кросівок краще розмістити на темнішому фоні. Вам не обов´язково добирати фони самостійно. Можна скористатися можливостями безкоштовних додатків типу Pixelcut. Варто лише завантажити фото, а програма добере до них чудові фони на ваш смак. 

Start by Choosing the Right Background 

5. Не нехтуйте приближенням

Диявол в деталях! Те ж саме стосуєтся й фото ваших продуктів, адже покупцям хочеться бачити принаймні декілька фото товару зблизька. Приближені фото мають неабияке значення, зокрема для онлайн-продажу товарів типу ювелірних виробів, прикрас, біжутерії чи коли продукт містить багато деталей, які варто продемонструвати, наприклад, оздоблення,  шви і т.д. 

Close-Ups

6. Фото в стилі «лайфстайл»

В перекладі з англійської, «лайфстайл» —  стиль життя. Ваш продукт — це з невід’ємна частино чиєгось лайфстайлу, тому покажіть це на фото. Деякі продукти варто фотографувати лише в форматі  «лайфстайл» аби надати їм важливого контексту. Контенкстні фото найкраще підходять до продуктів, яким можна поставити питання: « Як його можна використати продукт? В яких ситуаціях?» Таким чином, ви даєте покупцеві розуміння того, яким чином продукт буде корисним для них в повсякденному житті. На прикладі можна побачити  великого надувного лебедя в басейні, що, загалом, показує покупцям як продукт виглядає в дії. Те ж саме і стосується жінки, яка тримає горнятко. Так ви даєте покупцеві готовий контекст і пропонуєте обставини в яких йому можна використати продукт.  

Lifestyle Shots

7. Групуйте фото 

Можливо, ви продаєте один і той самий продукт, але представлений в різних кольорах. Сюди ж зараховуємо  схожі між собою продукти, що відрізняються лише незначними деталями. В цьому випадку, краще згрупувати індивідуальні фото кожного окремого продукту в своєрідний колаж. Таким чином, покупці будуть бачити всі можливі варіації товару на одній сторінці. На деяких платформах такий підхід допоможе вам заощадити на вартості продуктових сторінок. Більш того, зменшуючи кількість непотрібних сторінок, потенційний покупець одразу знайде те, що йому потрібно. 

8. Масштабуйте фото 

Незважаючи на те, що переважна більшість продавців вказують розміри своїх товарів, покупці не завжди уважно читають або,  навіть за наявності таких,  не можуть уявити точні розміри продукції (я, наприклад:)) Якщо ви точно хочете аби покупець був впевнений у реалістичних розмірах товару, масштабуйте  фото так,  аби вони контрастували за розіром з предметами про які покупець ТОЧНО має уявлення. Ось гарний приклад демонстрації розміру лаків у співвідношенні до розмірів долоні. 

9. Додавайте фото пакування 

Переважна більшість брендів, як люксових, так і крафтових приділяють особливу увагу пакуванню своєї продукції. І мають рацію! Як зазначають експерти з Business Insider, пакування може значно підвищити впізнаваність продукту серед споживачів та зробити його більш привабливим для потенційних покупців. До того ж,  ви завжди можете отримати більшу прихильність аудиторії виробляючи  своє пакування з еко-дружніх матеріалів, таких як целюлоза, пакувальна плівка чи пергамент з перероблених матеріалів, тощо. Хитрість полягає в тому аби дати покупцеві відчуття, що він ВЖЕ тримає пакунок в руках. 

10. Уніфікуйте!

Іншими словами, будьте послідовними в тому, як виглядають ваші продукти на фото. Стежте за тим аби всі вони подавалися в єдиному розмірі, масштабі, на однаковому фоні, тощо. Це матиме потужний естетичний ефект, а також систематизує уявлення покупців про всю лінійку ваших товарів. 

Як бачимо, всі фото продукції дещо схожі між собою за стителем. Всі вони однаково гарно освітлені, приблизно однакового розміру та розміщені на однаковому тлі. Єдність стилю дозволяє досягти естестики за якою полюють покупці, а також полегшити їм вибір завдяки привабливим колажам.

11. Фотографуйте під різними кутами

Онлайн-покупець приходить на платформу, перш за все, за тим аби якомога більше дізнатися про ваш продукт. Перед тим як він зважиться придбати його, покупцеві необхідно розглянути товар під всіма можливими кутами огляду. Якщо ви маєте гарну камеру, — демонстрація деталей на фото не буде проблемою. Для тих, в кого камери більш «благенькі», краще фотографувати окремі елементи зблизька аби покупець одразу розумів з чим має справу. 

afour

12. Демонструйте продукт в дії 

Завантажте декілька фото продукту, де він використовується в повсякденному житті, тобто «в дії». Так ви наблизите покупця до реалій. Якщо ви продаєте біжутерію, запросіть знайому модель, яка може продемонструвати товар в дії за правильних контекстів. 

Simple Product Photography Tips to Showcase at Your Store

13. Не будьте занудами!

Немає нічого кращого аніж оригінальна презентація продукції! Вам потрібно вирізнятися з натовпу продавців з  аналогічними товарами. Робіть фото під незвичними кутами,  в незвичних локаціях чи обставинах. Це зробить ваш продукт незабутнім! Ось приклад того, як роблячи стандартні фото біжутерії, одна з продавчить оригінально подала фото браслета,  розмістивши його на власній кішці! Хіба можна встояти перед цими лапками?

Simple Product Photography Tips to Showcase at Your Store

14. Редагуйте, але обережно! 

Так, насправді, обережно! Незважаючи на те, що редагування допускається, робіть це з розумом аби у вас не було проблем з поверненнями товарів за їх невідповідності дійсності. Для цього існує безліч інструментів від Canva до Adobe Photoshop та Fotor, однак не надто покращуйте зовнішність продукції аби не ввести покупця в оману. Фотокорекція допустима у тих випадках, коли фото не надто точно передає дійсні переваги товару, як то кольорову гаму чи фактуру. Для покращення ситуації наведіть різкість, скорегуйте яскравість та наповненість кольорів. Також, допускається зміна фону для виділення найкращих рис товару. Краще робити це на ПК, оскільки мобільні розширення не універсальні. 

15. Оптимізуйте SEO фото 

Працюючи в eCommerce ви знаєте, що SEO — ключовий фактор, коли йдеться про продажі на власному сайті. Більш того, якщо ви продаєте поза маркетплейсом та без його напрацьованої бази споживачів, привернення трафіку до сайту — виключно ваша відповідальність. Незважаючи на те, що каналів трафіку безліч, від соціальний мереж, імейл-маркетингу до реферальних програм, для більшості eCommerce бізнесів чисте джерело трафіку — це Google. Такі важливі для Google фактори ранжування як якісний контент, URL структура, мета-дані та бек-енд, мають свій ефект. Однак,  альт-теги зображень також беруться до уваги в пошуку, тому їх варто опитимізувати використавши ключові слова (в ідеалі ті ж самі, які прописуються в лістингах). Однак що конкретно робить SEO фото? Якими б просунутими не були Google та інші пошукові системи, вони не можуть інтерпретувати зображення, відтак, важливу роль тут відіграватимуть альт-теги. Саме альт-теги повідомляють пошуковим системам, про ЩО йдеться в зображенні. Прописуючи альт-теги, зведіть текст до мінімуму й не надто нашпиговуйте його ключовими словами. 

Наразі все! Сподіваємось, дотримуючись цих простих порад ваші лістинги стануть більш привабливими для покупців. 

Якщо залишились питання щодо того, як розміщуватися на маркетплейсах, команда Handmade-Hub UA радо проконсультує!

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...