Огляд сервісу аналітики eRаnk для роботи з Etsy
eRank — функціональний аналітичний інструмент для роботи з платформою Etsy. Він дозволяє аналізувати конкурентів, відстежувати результативність вашого магазину і, найголовніше, — правильно добирати теги для нарощування продажів. eRank також аналізує SEO й показує популярні ключові запити за допомогою яких можна огранічно підвищити видачу вашого сайту в пошукових системах.
*Порада: Якщо ви не надто любите лонг-ріди, ось наш короткий відео-гайд, де ми структуровано та простою мовою розповідаємо все, що потрібно знати про eRank.
Основні функції eRank
eRank використовують з трьома основними цілями:
- Для оцінки роботи магазину — відслідковуйте теги, які не працюють або лістинги, яким бракує фото чи просто аналізувати зміни в магазині.
- Для аналізу конкурентів — за допомогою eRank ви можете аналізувати статистику продажів та відвідувань ваших прямих чи опосередкованих конкурентів. Також, існує опція аналізу тегів вашого товару.
- Для ведення звітності — ви можете отримувати будь-які звіти з роботи сайту: статуси доставки, звіти зі складу, обсяги продажів, поточні тренди ринку, однак найголовніше — підраховувати власний показник ROI (рівень прибутковості бізнесу) та доходів.
*Порада: Аби в повній мірі скористатися всіма перевагами eRank, ви повинні використовувати цей інструмент на регулярній основі. Лише в цьому випадку ви зможете отримувати точні історичні дані роботи вашого магазину.
eRank та допомога українським підприємцям
Загалом, тарифні плани eRank доступні від $5.99/міс. до $29.99 з можливістю використання безкоштовної безлімітної версії, однак для українських підприємців існують більш вигідні умови.
З початком повномасштабної війни в Україні, eRank дозволив безкоштовне використання тарифу Pro для українців, а також додав українську мову до інтерфейсу сайту. Акція в підтримку українських підприємців буде діяти до повного завершення війни. Аби скористатися нею, варто зареєструватися на сайті eRank та написати в службу підтримки з проханням апгрейду вашого акаунту до версії Pro (зіславшись на те, що ви з України). Зазвичай, доступ надається протягом дня.
Переваги безкоштовної версії Pro:
- Ви зможете зберігати переліки ключових слів та переглядати їх у будь-який зручний для вас час. Додатково, ви матимете можливість порівнювати велику кількість ключових слів в одній видачі.
- Версія Pro дозволяє моніторити тренди по ВСІМ eCommerce запитам в мережі (однак, на жаль, дані лише за минулий місяць) та порівнювати результати з вказаними вами конкуруючими магазинами.
- Ви отримаєте доступ до звіту з щомісячними трендами пошуку на Etsy. За даними таких звітів можна прогнозувати, які сезонні товари будуть знову популярними в майбутньому. До того ж, інформацію про тенденції можна відсортувати за категоріями аби мати можливість сконцентруватися саме на трендах у власній ніші на Etsy.
- Дані про тенденції також доступні для пошуку в Pinterest, оскільки відомо, що Etsy та Pinterest чудово доповнюють одне одну. Така інформація буде вкрай корисною для подальшого планування вашої бізнес-стратегії.
- За допомогою всього інструментарію eRank Pro ви легко зможете визначати, які ключові слова будуть найбільш ефективними для привернення трафіку на ваш сайт, перевірити, які посилання не працюють, що може завдати шкоди вашому рейтингу, а також оптимізувати контент для кращої читабельності сайту.
- Аналіз конкурентів допоможе порівняти продуктивність вашого веб-сайту з показниками інших веб-сайтів у подібній ніші.
Інструментарій eRank
Отже, перейдемо безпосередньо до інструментів eRank від яких, ми впевнені, ви будете в захваті!
- Keyword explorer (оглядач ключових слів) – допоможе в огляді запитів, конкурентів, видачі в мережі та кількості кліків за обраними ключовими словами. Цей інструмент чудово підійде для загального аналізу цікавої для вас ніші.
- Keyword tool (інструмент підказки ключових слів) – цей інструмент виконує детальний аналіз топ-100 переліків результатів пошуку Etsy за вказаними вами ключовими словами. Інструмент добору ключовиків допоможе зрозуміти, які теги користуються найбільшою популярністю серед продавців Etsy, як часто шукають ключові слова за такими тегами та інші дані, які допоможуть вам оптимізувати ваші лістинги.
3. Keyword lists (переліки ключових слів) – інструмент, який дозволяє зберігати переліки ключових слів з усією інформацією по кожному тегу. За допомогою такого функціоналу можна зберігати та швидко аналізувати теги по різним напрямкам вашої роботи, сортувати інформацію та зручно працювати з нею. Для того, аби скористатися такими можливостями, необхідно в головному меню обрати “Інструменти”, а потім натиснути “Переліки ключових слів”.
4. Rank checker (аналіз ранжування) – дуже корисний інструмент, який дозволяє перевірити на якій позиції знаходяться товари вашого магазину за конкретним запитом, який ви просуваєте. Додатково, ви отримаєте викладку топових товарів по цьому запиту.
5. Category tool (помічник у виборі категорій) – якщо ввести короткий опис власного товару, то система допоможе обрати найбільш адекватну категорію для розміщення продукції.
6. ROI calculator (калькулятор рентабельності інвестицій) – дозволяє розрахувати ефективність реклами в грошовому еквіваленті.
7. Profit calculator (калькулятор прибутку) – якщо вам важко визначитися з ціновою політикою, то цей інструмент допоможе підібрати ціну на ваш товар.
8. Hashtag generator (генератор хештегів) – зекономить ваш час, якщо ви просуваєтесь в соцмережах. Цей інструмент перетворює ваші фрази в хештеги. Вам потрібно лише скопіювати їх та використовувати в дописах в Instagram та Facebook.
9. Competitor tags (теги конкурентів) – дозволяє в автоматичному режимі зібрати всі (доступні) теги з магазину конкурента. Паралельно з видачею робиться аналіз статистики, показується конкурентоспроможність тегу на Etsy, демонструється графік згенерованості за часом (що особливо важливо для сезонних тегів).
Недоліки eRank
Etsy – платформа, яка серйозно оберігає свою внутрішню інформацію, і, незважаючи на всі ствердження її засновників, дані eRank відображають середні значення, зібрані з різноманітних пошукових систем, платформ, поточних запитів, а не “реальні” дані від фактичних покупців Etsy.
Важливо розуміти, що інформація від eRank не повинна стати єдиною підставою для прийняття вами рішень. Жоден алгоритмічний вибір такий як маркування тегу “хороший” чи “поганий”, не повинен замінити вашого власного відчуття, унікальних знань, розуміння цільової аудиторії.