З нуля до $15.000 на Etsy — кейс Handmade-Hub UA

З нуля до $15.000 на Etsy — кейс Handmade-Hub UA

Перед тим як розпочати роботу з просування магазинів на Etsy/eBay/Amazon, Handmade-Hub UA підписує з кожним клієнтом угоду про конфіденційність і захист персональних даних. В межах цієї угоди ми хочемо поділитися своїм досвідом та досягненнями на прикладі роботи магазину дитячого одягу на маркетплейсі Etsy.

Характеристика магазину та ніші

Ніша магазину: дитячий одяг та аксесуари з середнім чеком в $80-$90. Переважна більшість продажів здійснюється в США. Ринки Європи, Канади, Австралії не є пріоритетними, однак замовлення звідти надходять регулярно й в середньому складають 10% від обсягу  всіх замовлень. 

Ніша дитячого одягу нараховує більше 1, 5 мільйона товарів на площадці і є висококонкурентною. В цій категорії також присутня сезонність (з жовтня по грудень спостерігається спад продажів). 

Просування дитячих товарів на Etsy

Стратегія просування на Etsy

Основною задачею було відкрити новий магазин на Etsy і протягом 4-6 місяців роботи забезпечити стабільні продажі (навіть не в сезон) з мінімальним використанням рекламного бюджету. 

Команда Handmade-Hub здійснила повний аналіз ніші, конкурентів та склала план-стратегію з просування магазину на перші три місяці співпраці. Було обрано для продажу ті дитячі товари, які найкращим чином задовольняють потреби покупців та користуються найбільшим попитом. 

Разом із послугою «Налаштування магазину на Etsy» клієнт отримав персонального менеджера, який контролював налаштування магазину, видимість товарів, допомагав розбиратися в нюансах, зв´язувався з службою підтримки (за необхідності), допомагав розв’язувати конфліктні ситуації з покупцями.  

Які задачі було виконано для просування магазину 

Для реалізації стратегії команда Handmade-Hub виконала наступні кроки:

  • Розробка фірмового стилю магазину: інфографіки для лістингів, банерів та логотип. 
  • Створення описів для всіх видів товарів. 
  • Аналіз вибору опцій для зручного використання покупцями. 
  • Створення всієї семантики за ключовими запитами й формування необхідного SEO-ядра під кожну категорію товарів. 
  • Щоденно менеджер магазину виставляв по 3-5 лістингів і працював з платною рекламою на майданчику (відслідковував замовлення, корегував позиції товарів, надаштовував ключовики).  
  • Customer Support переписувався з клієнтами: супроводжував покупця з моменту першого запиту до здійснення покупки, передавав і контролював замовлення на виробництво, слідкував за доставкою та розв’язував конфліктні ситуації. 
  • Спеціаліст з соцмереж привертав зовнішній трафік до магазину через роботу з Pinterest.

 Протягом  співпраці періодично вносилися зміни до асортименту, позиціонування товару для підтримки та збільшення продажів. 

Результати роботи

Оборот магазину за 15 місяців роботи склав  $151 000 (в середньому  $11 630 на місяць). За цей період було здійснено 2 253 продажів з мінімальною кількістю скасованих замовлень (2%) завдяки злагодженій роботі Customer support. 

Із загальної кількості замовлень 50 продажів (на суму $3 524) було отримано завдяки рекламі з бюджетом $717. Оборот склав $3 524.

Після того як було пропрацьовано категорії нових товарів та додано їх в лінійку продукції магазину, налаштовано семантичне ядро та зменшено строки виробництва, відбувся стрибок у продажах.

З обороту $10 000 у вересні 2020 року, дохідність магазину в 2021 році зросла до $16 900 (січень) та $17 700 (березень). Очікується, що оборот за 2021 рік буде вище показників минулого року в два рази. 

Одночасно, ми розвинули Pinterest до майже 22 000 прямих переходів. Щомісяця товари в соцмережі продивлялися близько 198 000 осіб. Таке охоплення забезпечує постійний приток трафіку до магазину, що дуже важливо. 

Співпрацюючи з  Handmade-Hub, магазин отримав 461 відгук, з яких лише 3 є негативними. За статистикою відгуки залишав кожний п’ятий покупець. 

Висновки

За перший місяць співпраці з Handmade-Hub магазин здійснив 42 продажі та вийшов на оборот в  $3 000. Наступного місяця кількість продажів збільшилася вдвічі, а показник обороту сягнув позначки в $5 300.

В червні 2021-го дохід магазину дитячих товарів та аксесуарів продовжує зростати. Без залучення платного трафіку, таргетування, SMM та з мінімальним рекламним бюджетом, ми утримуємо стабільний показник обороту магазину. Очікуване зростання продажів – до $30 000 на місяць. 

Значний внесок в розвиток проекту належить самому клієнту. Він вчасно надавав всю необхідну інформацію, узгоджував зміни, брав участь в стратегічних сесіях та всіляко сприяв  реалізації плану. 

Важливо зауважити, що ми не зупиняємося на досягнутому й плануємо здійснити низку робіт із привернення зовнішнього трафіку до магазину: плануємо розвивати сторінки в соцмережах, налаштовувати таргетовану рекламу й налагоджувати роботу з блогерами. Також, маємо намір розширити лінійку продукції для дітей та розміщувати більше виробів, які б могли збільшити оборот  в 3-4 та більше разів. 

Для консультації з просування Вашого магазину звертайтесь в службу підтримки Handmade-Hub. Наша команда експертів виведе ваш товар в ТОП результатів пошуку на Etsy/eBay/Amazon.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...