WordPress чи Shopify: що краще для e-commerce?

Хочете підкорити e-сommerce? Нумо знайомитися з Shopify та WordPress – сучасними рішеннями для власників та власниць онлайн-магазинів. Якщо коротко, то Shopify, зазвичай, рекомендують продавцям з мінімальним технічним досвідом. Технічно обізнані підприємці, керуючись гаслом do-it-yourself, частіше за все реалізують свої ідеї засобами WooCommerce в системі WordPress. Спробуємо розібратись в основних поняттях,  розбіжностях, перевагах та недоліках таких рішень. 

  • Shopify є виключно E-сommerce платформою (так звана ¨shop system¨), фокус уваги якої спрямовано на розробку ПЗ для онлайн-магазинів. Це ідеальне рішення для тих, хто не маючи дизайнерських та технічних навичок, хоче самостійно створити сторінку для продажу товарів. Підприємці без проблем зможуть створити як унікальний дизайн крамниці, так і налаштувати CSS/HTML під її конкретні потреби. Водночас, новачкам не потрібно перейматись встановленням програмного забезпечення чи придбанням веб-хостингу: все це доступно онлайн за щомісячну передплату. 
  • WordPress – класична система управління контентом (CMS) з відкритим вихідним кодом. На відміну від Shopify, WordPress – це конструктор за допомогою якого створюють веб-сторінки та безпосередньо редагують їх вміст. В мережі існує безліч шаблонів для WordPress, відтак можливості системи стають ще більшими: від створення особистого блогу, наукового журналу, до онлайн-каталогу/послуги, промо-сторінки, сайту-візитки, тощо. І це далеко не все! Скориставшись плагіном WooCommerce, в системі WordPress до вашої веб-сторінки можна додати опцію «крамниця» або повністю оформити подібний до онлайн-магазину дизайн веб-сторінки.  

Проаналізуймо обидві системи за наступними критеріями:

Доступність та ціна 

WordPress  – завантаження ПЗ дійсно безкоштовне, однак фінальна вартість його може змінитись в залежності від конкретних потреб вашого бізнесу, зокрема:

  • В дизайні є преміальні теми, а також потрібні послуги професійного дизайнера.
  • В хостингах, цінова політика яких варіюється; 3) в різних інтеграціях, необхідних для управління магазином; 4) в додатковому кодуванні, зокрема для самостійної версії WordPress знадобляться послуги професійного програміста, що допоможе зібрати сторінку. 

 Як бачимо, кожна з фіч та послуг несе додаткові витрати. Відтак, WordPress стане економічно ефективною опцією для малих та середніх підприємств. 

Shopify – пропонує 5 різних тарифів (з пробною версію в 14 днів) в залежності від масштабів конкретного бізнесу.  Зокрема це можуть бути пропозиції для тих, хто лише розпочинає власну справу, вже має працюючий веб-сайт, бажає розширити бізнес, запровадити нові рішення корпоративного рівня, у випадку великих підприємств та  власників цілих мереж онлайн-крамниць. Детальніше ознайомитись з тарифами можна тут. Відтак, Shopify – відносно ефективна опція для великих стабільних бізнесів, однак економічно не ідеальне рішення для малих підприємств. 

Важливо! Під час вибору платформи, враховуйте способи оплати. Зокрема, вам знадобиться послуга з низькою комісією на грошові перекази. Система Shopify пропонує просту інтеграцію PayPal та кредитних карток, в той час як комісія за перекази в системі WordPress буде залежати безпосередньо від того, якою платформою електронної комерції ви скористаєтесь. 

Підбиваючи підсумок: вартість Shopify та WordPress може виявитись практично однаковою, в залежності від індивідуальних потреб користувачів та бізнесу.   

Використання

Shopify  – найпростіший для користувачів інструмент створення сайтів зі зрозумілим, приємним інтерфейсом. Будь-хто здатен створити свою власну онлайн-крамницю в Shopify. При цьому навички програмування взагалі непотрібні. Варто лишень зареєструватися на Shopify.com й після незначних налаштувань, сторінка готова до роботи! Водночас, Shopify має доступи  до додаткових функцій наявних у мережі, за допомогою яких, наприклад, можна налаштовувати інструменти маркетинга та SEO, активувати кнопки соц мереж, інтегрувати інструменти бухгалтерського обліку до системи, тощо. 

WordPress – користувачеві доводиться пройти цілу низку налаштувань перед тим, як розпочати роботу. Зокрема, необхідно придбати домен, обліковий запис веб-хостингу, замовити дизайн, налаштувати конфігурацію, тощо. До того ж, для виконання деяких налаштувань необхідно безпосередньо володіти навичками програмування, проектування та створення веб-сторінок. На відміну від Shopify, WordPress не розроблявся для створення онлайн-магазинів, а радше як конструктор веб-сторінок будь-якого виду. Для цього використовуються різного роду плагіни, серед яких і вищезгаданий WooCommerce та його аналоги, які додають веб-сторінці багато функцій та атрибутів онлайн-магазину, зокрема: параметри доставки та оплати, інструменти SEO та веб-дизайну. В будь-якому випадку знадобиться допомога програміста для того, аби скористатися всіма можливостями системи, що важко вдається реалізовувати новачкам самостійно. 

Технічна підтримка та безпека

Shopify  – це платформа, яка вже сама по собі є хостингом, відповідно, її безпека значно вища, ніж у WordPress. Водночас, Shopify має величезну резервну копію, й, відповідно, неабияку підтримку e –  commerce спільноти (майже 24/7). 

WordPress – це платформа з відкритим вихідним кодом, відтак, є значно вразливішою до хакерських атак. Незважаючи на не надто значну технічну підтримку, WordPress активно підтримує спільнота. До прикладу, однією із переваг WordPress є те, що програмісти WordPress обмінюються кодами в мережі, що сприяє оптимізації тих чи інших бізнес-рішень. 

Зберігання інформації 

Shopify – має необмежене вмістилище файлів. Водночас, перевагою Shopify є те, що його можна використовувати як онлайн, так і офлайн, на відміну від WordPress, що працює лише онлай. 

WordPress – об’єм вмістилища файлів безпосередньо залежить від веб-хостингу. 

Отже: Shopify чи WordPress?

Якщо ти новачок, технічно необізнаний чи просто тяжієш до простоти в роботі, варто звернути увагу на Shopify. Натомість, WordPress може здивувати навіть досвідчених власників веб-сайтів в плані функціоналу та гнучкості. Тим не менш, якщо вам потрібен просто майданчик для продажів, додаткові можливості  WordPress навряд чи знадобляться. 

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...