Кейс нашого клієнта. Бренд шкіряних сумок та рюкзаків.
Ділимося досвідом та результатами співпраці з одним із наших клієнтів. У статті ви дізнаєтесь:
- Про клієнта
- Послуги, якими користувався клієнт
- Запит та оборот магазину
- Ефективність реклами
- Робота з Pinterest
- Робота під час війни
- Плани на подальшу співпрацю
- Відгуки магазину
Про клієнта
Тип товарів: сумки, рюкзаки.
Період співпраці: липень 2017 і до тепер
Кількість продажів: 2205
Рейтинг магазину: ★★★★★, Star Seller
Послуги, якими користувався клієнт
- Створення лістингів;
- Налаштування реклами;
- SEO;
- SMM Pinterest;
- Etsy ads;
- Персональний клієнт-менеджер.
Запит та оборот магазину
Запит клієнта: розвивати продажі на іноземних маркетплейсах.
Кількість наявних продаж до співпраці — до 100.
За період співпраці — 1970.
Під час співпраці ми підняли оборот до $ 128 785.81.
Конверсія складає 0.6%.
Найпродуктивнішим був 2021 рік: оборот склав $ 42 236.09.
- У 2020: $ 29969.06
- 2019: $ 17414.12
- 2018 – $ 17627.40
- 2017 – $ 15932.30
- На даний момент (липень 2022) оборот складає $ 5606.87
Ефективність реклами
В даній ніші реклама не має особливої ефективності, тому ми працювали з низькими бюджетами. На даний час рекламу не використовуємо, а натомість зосередилися на органіці, та просуванню в Pinterest.
Завдяки цьому отримали:
- 710 000 переглядів;
- 10 000 кліків;
- 88 продаж;
- Витрати на рекламу $ 2941.70;
- Продажі завдяки рекламі $ 5849.35.
Робота з Pinterest
Статистика за травень 2022:
- кількість показів на даний час – 190 360 в місяць;
- збережених пінів – 326;
- кліки з переходом на магазин – 182.
Робота під час війни
На клієнта значно вплинула війна, оскільки виникли проблеми з поставкою матеріалів. Йому довелося переорієнтуватися на новий ринок закупки матеріалів. Тому більшість часу ми продаємо товари, які лишилися в клієнта на складах. Найближчим часом орієнтуємося на відновлення повноцінної роботи та збільшення асортименту.
Плани на подальшу співпрацю
Ми займалися розвитком бренду Harvest на різних майданчиках, але очікуваного результату не отримали. Тому на даний час розвиваємо продажі на Etsy, а також плануємо створити власний онлайн-магазин бренду для англомовного ринку.