RePost Global: Автоматизація та вигідні умови для міжнародних доставок
Міжнародна доставка — саме те, що об’єднує всіх онлайн-продавців, незалежно від ніші та категорії товару. Покупці розраховують не лише на якісний товар, а і на його швидке отримання, і це впливає на вибір та ваш рейтинг продавця.
Сервіси з міжнародної доставки покликані забезпечити своєчасну доставку товару цілим і неушкодженим в обумовлені терміни. Але ж як обрати кращий у кожному окремому випадку?
RePost Global — агрегатор сервісів доставки. Компанія забезпечує весь спектр послуг, повʼязаних із міжнародною доставкою, пропонуючи вигідні ціни, значні знижки, сучасні технології та якісну підтримку спеціалістів протягом всього логістичного процесу.
Сервіс створено для експортерів, власників інтернет-магазинів та продавців на міжнародних маркетплейсах (Etsy, Amazon, eBay, Shopify), які прагнуть оптимізувати процес доставки товарів за кордон.
Ви можете щомісяця відправляти значну кількість посилок або одну-дві, RePost Global надасть вигідніші тарифи на доставку.
Сервіс RePost Global для міжнародної доставки товарів
Сервіс RePost Global має на меті полегшити процес міжнародної доставки товарів для своїх клієнтів. МИ слідкуємо за сучасними тенденціями у цій сфері, і активно втілюємо їх у життя.
RePost Global чудово підійде для продавців на міжнародному ринку, адже співпрацює з різними логістичними компаніями та службами доставки:
- DHL
- Nova Global
- Нова пошта
- GLS
- USPS
- FedEx
Завдяки цьому сервіс забезпечує ефективну доставку посилок, допомагаючи кожному клієнту підібрати оптимальний варіант та вирішити всі питання щодо відправлень. Компанія пропонує автоматизований процес оформлення посилок, легку інтеграцію з маркетплейсами та інтернет-магазинами та вигідні ціни.

Автоматизація процесу оформлення посилки в RePost
Автоматизація процесу оформлення посилки в Re Post Global дозволяє значно скоротити час та зусилля, необхідні для відправлення та доставки ваших товарів за кордон. Які ж основні переваги автоматизації цього процесу?
- На сайті доступний онлайн-калькулятор міжнародної доставки, ви можете визначитися з вартістю відправки без реєстрації в системі.
- Система RePost інтегрується із популярними закордонними маркетплейсами або сайтами електронної комерції.
- Ви можете оформлювати посилки значно швидше, адже система автоматично підтягує необхідні дані про товар, відправника тощо.
- Після того, як ви заповните необхідні дані, система автоматично розраховує вартість доставки та пропонує різні тарифи, з яких можна буде обрати оптимальний для вас.
- Оформлюючи посилку, ви можете оплатити її доставку прямо в системі RePost всього за пару кліків, без необхідності переходити на сайти різних логістичних компаній чи перевізників.
- Простий процес оформлення та відстеження посилок допомагає економити ваш час та відмовитися від додаткових сервісів обліку замовлень.
Крім того, автоматизована система сервісу RePost дозволяє відстежувати статус ваших посилок в особистому кабінеті та переглядати статистику по відправленням у зручному та зрозумілому вигляді.
Загалом, автоматизація процесу оформлення посилок значно полегшує роботу продавця, дозволяючи значно скоротити час, витрачений на оформлення відправок.
Інтеграція сервісу RePost Global з інтернет-магазинами та маркетплейсами
Інтеграція сервісу з оформлення посилок із маркетплейсом чи інтернет-магазином – одна із найнеобхідніших послуг для продавців.
Сервіс RePost Global синхронізується з:
- Etsy
- Shopify
- eBay
- Amazon
Крім того, сервіс планує додати і інші актуальні маркетплейси та CMS, щоб розширити вибір для своїх клієнтів.

Після підключення маркетплейсу до сервісу RePost, всі замовлення, які продавці отримають у майбутньому, будуть вивантажуватись одразу до системи, спрощуючи та пришвидшуючи процес оформлення посилки. Таким чином, щойно покупець оформить замовлення, ви зможете побачити його в особистому кабінеті RePost, в розділі «Замовлення».
Втім, якщо продавець отримує замовлення поза синхронізованими маркетплейсами, його можна додати вручну.
Подальше оформлення посилок потребуватиме уточнення ваги, габаритів, назви та ціни товару. Після цього продавець зможе вибрати бажаний спосіб відправки та оплатити доставку.
Таким чином, навіть отримавши замовлення із різних маркетплейсів та відправляючи їх різними службами доставки, продавець зможе оформити, а згодом і відстежувати всі відправлення в одному місці.
Вигідні ціни від перевізників для клієнтів RePost
Обираючи сервіс із міжнародної доставки товарів, багато продавців звертають свою увагу не лише на якість сервісу та гарантії, які надає компанія, а і на ціни послуг. Саме тому компанія RePost Global пропонує своїм клієнтам вигідні цінові пропозиції від різних перевізників: співпрацюючи із цим сервісом, клієнти зможуть очікувати на більш привабливі тарифи, ніж напряму від перевізників.
Це можливо завдяки таким факторам:
- великі обсяги відправлень: сервіс RePost має змогу обʼєднати велику кількість відправлень від різних клієнтів, і це дозволяє отримати вигідніші умови від перевізників. Відповідно, ціна для клієнтів RePost теж стає нижчою;
- партнерські угоди: RePost є партнером багатьох перевізників, і саме на основі цих взаємовигідних відносин має можливість отримувати унікальні пропозиції та умови співпраці для своїх клієнтів.

Саме тому, оформлюючи посилки через RePost Global, клієнти сервісу отримують не лише зручний кабінет, де всі відправлення зібрані в одному місці, а і вигідні ціни. Впевнитись у вигідності співпраці, клієнти RePost можуть самостійно дізнатись ціну на прикладі конкретної посилки, розрахувавши ціну її доставки в спеціальному калькуляторі.
З RePost Global клієнти отримують не просто доставку товару до місця призначення, а і кваліфіковану підтримку спеціалістів
Співпрацюючи із службами доставки напряму, клієнти зазвичай залишаються сам на сам із багатьма складними питаннями, на кшталт супровідних документів, митного оформлення, обмежень та інших нюансів. Якщо ж клієнт обирає для себе співпрацю із сервісом Re Post Global, він може очікувати на підтримку та розвʼязання будь-яких питань на будь-якому етапі: від початку реєстрації до відправлення кожної посилки.
Наприклад, одразу після оплати за доставку, всі дані надходять до менеджера RePost. Він готує усі супровідні документи: накладну, інвойс та оформлює номер накладної, після чого відправляє клієнту трек-номер для подальшого відстеження відправлення.
Одним із найчастіших питань, з якими виникають проблеми у відправників, є митне оформлення. Спеціалісти служби підтримки RePost Global з легкістю проконсультують про варіанти митного оформлення та допоможуть обрати кращий варіант, що мінімізує ризики повернення посилки.
Ще однією важливою перевагою сервісу RePost є гарантія цілісності вашої посилки. Компанія співпрацює лише з перевіреними та надійними партнерами, тож має змогу контролювати весь процес — від моменту відправки і до отримання замовлення покупцем.
Окрім якісного сервісу, RePost забезпечує своїм клієнтам можливість оформити одну чи декілька посилок прямо в особистому кабінеті. Зробити це можна за допомогою банківської картки або згенерувати банківський рахунок — на вибір клієнта.
Як бачите, співпраця із сервісом RePost — це не лише низькі ціни та зручний інтерфейс, а і якісна клієнтська підтримка, яку клієнти компанії можуть отримати на будь-якому етапі співпраці.
Висновки
Підприємці в сфері міжнародної електронної комерції, які хочуть побудувати успішний та конкурентоспроможний бізнес, як ніхто інший знають важливість якісної та своєчасної доставки. Будь-яка затримка чи пошкодження товару здатні негативно позначитись на рейтингу продавця та навіть позбавити його постійних клієнтів: незадоволені покупці можуть бути дуже категоричні, тож не варто відноситись до доставки як до чогось другорядного.
Сервіс RePost Global розуміє важливість міжнародної доставки товарів: слідкує за сучасними тенденціями логістики, співпрацює з різними логістичними компаніями та службами доставки, надаючи дійсно якісні послуги з доставки товарів за кордон.

Прагнучи до покращення умов співпраці, Re Post Global автоматизували процес оформлення посилок через свій сервіс. Завдяки цьому компанія з легкістю інтегрується з популярними маркетплейсами, дозволяє швидко оформлювати посилки та розраховувати їх вартість. Завдяки автоматизованому процесу сервісу дозволяє відстежувати статус ваших посилок в особистому кабінеті та переглядати статистику по відправленням у зручному та зрозумілому вигляді.
Клієнти сервісу можуть синхронізувати дані RePost із такими популярними платформами як Etsy, Shopify, EBay та Amazon. В майбутньому цей перелік буде розширюватися, пропонуючи нові ринки для своїх споживачів. До того ж, в особистому кабінеті можна обрати для кожної відправки свій спосіб служби доставки, обравши серед DHL Express, Nova Global, Нова пошта, GLS, Ukrposhta, FedEx, USPS та інших.
Оформлюючи посилки через RePost Global, ви отримаєте не тільки зручність, а і вигоду: завдяки великим обсягам відправок та партнерським відносинам із перевізниками, компанія має змогу запропонувати ціни, нижчі ніж якби клієнти звернулись до перевізника напряму.
Крім зручності та вигоди на клієнтів RePost чекає виключна підтримка від спеціалістів: від початку реєстрації і до відправлення кожної посилки менеджери компанії готові запропонувати свою допомогу та надати консультацію.
Таким чином, сервіс Re Post Global увібрав у себе все необхідне, щоб забезпечити своїм клієнтам приємний досвід, полегшити та пришвидшити процес створення та відправки міжнародних товарів.