GLS — швидкий та недорогий спосіб доставки у Європу
Цьогоріч компанія Handmade-Hub UA уклала угоду про співпрацю зі службою доставки GLS (General Logistics Systems) — одним з найбільших і провідних перевізників у країнах Європейського Союзу. Саме служба доставки GLS забезпечує швидкі та доступні логістичні послуги для наших клієнтів. Відправлення через GLS здійснюється за принципом консолідації, тобто кожна посилка отримує європейський трек-номер, і на кожному етапі може бути відстеженою.
Про GLS
GLS — це міжнародна бізнес-група, основним ринком якої є Європа. Компанія комплексно займається інтернаціональною логістикою посилок та будує свою бізнес-модель на основі довгострокової співпраці зі своїми клієнтами. Клієнти мають можливість користування однією спільною транскордонною мережею, яка підтримується багатьма центрами та місцевими депо. Забір, сортування, транспортування та доставка здійснюються в межах мережі GLS. Це забезпечує плавну доставку через кордон, швидкий час доставки та повний контроль над кожною посилкою.
Як розрахувати вартість доставки
Вартість доставки GLS — питання індивідуальне щодо кожного відправлення, адже це залежить від ваги посилки та від країни.
Наприклад, якщо країна відправки — Німеччина, а розрахункова вага 6 кг, то доставка коштуватиме 19$, а от відправити в Іспанію посилку з розрахунковою вагою 14,5 кг коштуватиме 45,8$. Розрахувати точну вартість можна у калькуляторі посилок.
Які можливості надає GLS delivery?
Ця служба доставки недарма стала провідною в Європі. Є ряд вагомих причин, чому її обирають, і ось основні з них.
- По-перше, посилку до 20 кг готові доставити до дверей, а до поштоматів GLS — відправлення до 5 кг.
- По-друге, є можливість відправки товару вартістю до 150€ з використанням IOSS номера маркетплейсу або IOSS номера Handmade-Hub.
- По-третє, покриття країн по Європі дуже широке: Польща, Литва, Латвія, Естонія, Угорщина, Чехія, Румунія, Болгарія, Словаччина, Словенія, Хорватія, Італія, Франція, Бельгія, Люксембург, Нідерланди, Німеччина, Австрія, Естонія, Португалія, Бельгія.
- Також, це оперативна доставка: 7-15 днів.
- І зрештою, є можливість безкоштовно викликати кур’єра по Києву! Для цього напишіть нам в чат підтримки.
Відстеження посилок з GLS Tracking
Кожне відправлення, що оформлюється через службу доставки GLS, має індивідуальний трек-номер, що дозволяє контролювати його на кожному етапі маршруту. Використовуючи цей номер, можна відстежувати статус доставки на сайті GLS. Все дуже просто: потрібно зайти на офіційний сайт GLS, обрати свою геолокацію з випадаючого списку, і ви автоматично перейдете на сторінку, де побачите блок “Where is my parcel?”. Відповідно, ви потрапите на сторінку Parcel Tracking. Там ви зможете відстежити свою посилку онлайн в будь-який час: все, що вам потрібно зробити, це просто ввести один або кілька номерів посилок.
Ви також можете відстежувати своє відправлення в режимі реального часу за допомогою Track ID, який можна знайти на кожній картці сповіщень. У багатьох країнах GLS надає інформацію про доставку в режимі реального часу. Таким чином, ви можете бути не лише впевненими в надійності доставки свого відправлення, але й повідомляти точну інформацію про строки доставки клієнтам, що значно покращує сервіс та збільшує довіру до вас.
Статуси посилки
Відповідно, відстежуючи стадії доставки в GLS, ви можете побачити різні статуси свого відправлення. Їх всього 6: Preadvice (попередня інформація), Cancelled (скасовано), In transit (у дорозі), Final Parcel Center (кінцевий пункт відправлення), In delivery (доставляється), Delivered (доставлено, але може мати 2 значення), Not Delivered (не доставлено), Stored (зберігається).
- Preadvice: цей статус означає, що інформація для цієї посилки оформлена в електронному вигляді. Наразі посилка фізично не передана GLS, це станеться на наступному кроці, коли зʼявиться статус «У дорозі».
- Cancelled: цей статус вказує на те, що замовлення на отримання посилки було скасовано, оскільки товар не був готовий вчасно для отримання.
- In transit: посилка фізично передана GLS. Тепер вона буде маршрутизована через відповідні центри посилок, допоки не прибуде в кінцеву точку доставки.
- Final parcel center: посилка знаходиться в кінцевому пункті призначення та переміститься до доставки на наступному кроці.
- In delivery: посилка фізично залишила кінцевий пункт призначення та знаходиться в транспортному засобі служби доставки GLS. Очікується, що відправлення буде доставлене отримувачу протягом дня.
- Delivered: посилку успішно доставлено.
- Delivered: посилку успішно доставлено до GLS ParcelShop. Можна знайти адресу ParcelShop і години роботи в системі відстеження посилок, та забрати її звідти.
- Not delivered: посилка не доставлена та не може бути успішно доставлена, тому що, можливо, було вказано неправильну адресу, або не вдалося знайти одержувача посилки. У цьому випадку служба доставки GLS ініціює уточнення адреси.
- Stored: посилка повертається в центр кінцевого призначення. Її не вдалося доставити, наприклад, з тієї причини, що адреса була неправильною або її не вдалося знайти. Якщо адреса неправильна, відправник посилки зв’яжеться з вами для уточнення деталей адреси. Важливо розуміти: якщо ви отримали картку сповіщення про статус посилки, ви можете перенаправити своє відправлення за допомогою системи відстеження.
Вчасне відстеження цих повідомлень та розуміння їхнього значення допоможе вам ефективно вибудувати процеси логістики та клієнтського сервісу, і бути впевненими в надійній та оперативній доставці своїх товарів.
Однозначно рекомендуємо GLS з 3 причин: швидка доставка великих і зручних пакунків, доступні тарифи на доставку по Європі, і зручна система логістики. А спеціалісти Handmade-Hub можуть допомогти вам ефективно опанувати користуванням цією системою.