Високий сезон і не тільки: на які свята відслідковується зріст продаж на міжнародних маркетплейсах
В загальному розумінні високий сезон — це період, коли попит на певні товари чи послуги вищий, ніж зазвичай. Цей термін часто використовується у різних галузях бізнесу, і він може віддзеркалювати різні події, такі як святкові сезони, розпродажі, акції, або інші періоди, коли споживачі активно шукають товари чи послуги.
Високий сезон та святкові періоди завжди є неабиякою можливістю для бізнесу розширити свою клієнтську базу та збільшити обсяги продажів.
Що таке високий сезон в e-commerce?
На міжнародних маркетплейсах це період від чорної пʼятниці до Нового року, оскільки це час масштабних акцій, знижок і інших маркетингових активностей. У ці дні покупці активно шукають вигідні пропозиції та ідеальні подарунки, створюючи для підприємців унікальні можливості підняти свої продажі.
Не тільки традиційні свята, такі як Різдво та День Святого Валентина, але й інші події, такі як Чорна П’ятниця, Кіберпонеділок стали ключовими періодами для бізнесу на міжнародних платформах. Високий попит і зростання продажів протягом цих днів створюють конкурентноспроможне середовище для підприємців, які готові використовувати ефективні стратегії маркетингу та приваблювати увагу покупців. У цій статті ми розглянемо, які саме свята сприяють зростанню продажів на міжнародних маркетплейсах, щоб максимально використати цей потенціал.
Свята, які провокують на покупки
1. Різдвяний сезон на маркетплейсах
Звичайно, обговорюючи високий сезон, важливо згадати Різдво, яке святкують 25 грудня. Це – головне християнське свято, на яке завжди припадає підйом продаж у грудні. Не дивно, що саме перед Різдвом показники продажів на маркетплейсах ростуть. Це обумовлено тим, що багатьом людям не вистачає часу на походи по магазинам. А в часи інтернету це ще й зовсім не обовʼязково – швидка доставка та прості умови роблять шопінг зручним та доступним.
2. День Святого Валентина
Ще одним зимовим святом, перед яким зростають обсяги продаж є День Святого Валентина, який святкують 14 лютого. Кожен, хто має стосунки, намагається порадувати свою другу половинку чимось романтичним та приємним. У цій ситуації маркеплейси теж мають успіх, адже багато продавців наповнюють полиці своїх віртуальних магазинів тематичними товарами, що допомагає їм бути в топі продажів.
3. День Матері та День Батька
У багатьох країнах популярними святами є День Матері та День Батька, які відзначають 12 травня та 11 вересня відповідно. Це дні, у які прийнято шанувати батьків. Багато хто обирає подарунки, як спосіб показати свою увагу та турботу. Тут вже тематика покупок буде більш різноманітною, адже в кожного мама і тато можуть мати різні хобі, мрії або плани. Але вміючи привернути увагу до своїх товарів, знайти своїх покупців не буде складним завданням.
4. Halloween
Хочемо згадати у цьому списку і наймоторошніший день року – Halloween. І хоча свято відзначають 31 жовтня, люди починають прикрашати житло та подвірʼя ще з перших днів місяця. Тож у жовтні завдяки цьому дню маркеплейси отримують великий попит на костюми, декорації та солодощі.
5. Великдень
Важливим весняним християнським святом є Великдень. Його дата змінюється кожного року, але це не заважає людям багато купувати напередодні цього світлого свята. Найбільшим попитом у звʼязку з цим користуються весняні та тематичні товари – прикраси, декор та смаколики.
6. Чорна пʼятниця та Кіберпонеділок
Останнім часом, у звʼязку з розвитком інтернет-торгівлі, більшість торгівельних майданчиків слідують традиції дня найбільшого розпродажу — Чорної пʼятниці. Зазвичай цей день припадає на пʼятницю після Дня Подяки. І хоча він і не є святом як таким, багато людей чекають його протягом цілого року, адже в цей день можна придбати доволі дорогі товари з чималою знижкою.
Логічним продовженням Чорної пʼятниці з часом став Кіберпонеділок. По факту, цей день є дуже схожим на Чорну пʼятницю — традиційні для цього дня знижки провокують людей робити покупки, допомагаючи або зекономити кругленьку суму на запланованій покупці, або витратити зайве на необдумані покупки.
Так чи інакше, обидва ці свята знижок теж підвищують статистику продажів на маркетплейсах, тому їх неможливо оминути при обговоренні високого сезону.
Збільшення попиту кожного сезону
Не варто також випускати з поля зору відкриття сезонів. Саме на початку кожного з них маркетплейси спостерігають високий сезон, адже часто саме прихід нової пори року та зміна погоди змушують людей помітити, що їм чогось не вистачає. Наприклад, взимку це можуть бути грілки, елементи зимового гардеробу, зимові прикраси для дому. Навесні це може бути щось для декору інтерʼєру, адже ця пора року часто змушує нас шукати прекрасне навкруги та мотивує до змін. Влітку попитом користуються найрізноманітніші товари для пляжу, починаючи з купальників та закінчуючи надувними кругами. В цей сезон фантазії продавців дійсно є де розгулятися — на літо в багатьох припадають відпустки, тож люди охочіше планують подорожі та відпочинок, купуючи для цього все необхідне в інтернеті. Ну і, звичайно, осінь — часто це сезон дощів, який призводить до росту продажів парасольок, термосів та теплішого одягу.
Високий сезон – важлива складова успіху
Загалом, високий сезон на міжнародних маркетплейсах часто стає ключовим періодом для бізнесів, що продають онлайн. Відправний пункт для успіху полягає в тому, щоб ефективно підготуватись та максимально використати ці періоди. Використання стратегій маркетингу, проведення розпродажів, створення привабливих пропозицій та адаптація асортименту до потреб споживачів допоможуть у збільшенні обсягу продажів під час високого сезону. А кожен успішний продаж, в свою чергу, посприяє успішному розвитку бізнесу на міжнародних електронних платформах.