Як за допомогою SEO просунутись у пошуку Etsy
Що таке SEO-оптимізація та як вона працює на Etsy? Etsy, як і будь-який інший маркетплейс, має власні алгоритми, які впливають на видачу товарів у пошуку. Для того, щоб саме ваші товари були одними з найперших, варто приділити неабияку увагу SEO-просуванню.
Що таке SEO
SEO – це абревіатура від терміну «Search Engine Optimization», що переводиться як «оптимізація під пошукові системи». Це потужний інструмент, здатний збільшити продажі у вашому Etsy-магазині завдяки збільшенню показів в результатах пошуку Google, Bing та Yahoo. Розглядаючи SEO в рамках Etsy, це повпливає також і на видимість вашого магазину на самій платформі.
Але як же стати помітним та продавати ефективніше на Etsy?
Займіться оформленням сторінки магазину
Оптимізацію магазину варто почати з ретельного заповнення інформації:
- назва Etsy-магазину: оберіть таке імʼя, яке буде містити ключове слово; наприклад, якщо ви продаєте прикраси, додайте до назви слово «jewelry», щоб і пошукова система, і потенційні покупці відразу могли бачити, що ви продаєте;
- короткий опис: він буде знаходитись прямо під назвою магазину; в цій графі є можливість надати коротку інформацію про вашу нішу та товари;
- загальний опис магазину: тут можна додати вже більше інформації та ключових слів, які стосуються ваших виробів;
- правила оформлення замовлення (policies): Etsy надає перевагу магазинам з добре заповненою інформацією, та і користувачам буде зручно одразу бачити умови співпраці.
Оберіть потрідні ключові слова
Почати SEO-оптимізацію для подальшого просування варто з підбору ключових слів. Як же їх підібрати?
Скористайтесь пошуком Etsy.
Як це працює? Наприклад, якщо ви торгуєте картинами, введіть це ключове слово у пошуковий рядок та розгляньте пропозиції, які відображає сайт. Серед них часто зустрічаються словосполучення, які користувачі шукають найчастіше. Оберіть ті, що відповідають вашому бізнесу: це сприятиме більшій релевантності вашого продукту у пошукових запитах.
Скористайтесь інструментами пошуку ключових слів для Etsy-магазину
Що це за сервіси?
- eRank: окрім пошуку за ключовими словами, вони допомагають ефективно слідкувати за конкурентами та аналізувати тренди. Ви можете скористатись як безкоштовною версією, так і однією з розширених – це обійдеться вам від $5.99 до $29.99 на місяць.
- Alura також може займатись не тільки пошуком ключових слів – вона вміє аналізувати магазини Etsy та має розширення для браузерів.
- Marmalead дозволяє знайти ефективні ключові слова завдяки мозковому штурму. Після цього ви зможете проаналізувати ключові слова – реальний обсяг пошуку по ним, реальну залученість ринкові ціни та багато іншого.
Іншим чином знайти ключові слова можна скориставшись інструментами SEO:
- Ahrefs аналізує конкурентів, досліджує та оптимізує ваш магазин, знаходить актуальні ключові слова, пропонує ідеї для контенту та допомагає відслідкувати прогрес.
- Google Ads допомагає оптимізувати ключові слова завдяки дослідженню пошукових запитів.
- Keyword Planner – це розширення для Google Chrome, яке допоможе згенерувати ефективні ключові слова.
- Google Trends покаже статистику на основі Google, за допомогою ви зможете оцінити актуальність ключових слів та фраз.
Додайте ключові слова
Тепер, коли ви вже знаєте, де взяти ключові слова, давайте дізнаємось, де ж їх застосувати. В першу чергу це лістинги – безпосередньо описи кожного товару, а також теги, заголовки та категорії. Не забувайте використовувати синоніми до ключових слів, адже вони також можуть привести до вас потенційних клієнтів.
До речі, радимо обережно використовувати ключові слова в заголовку: маркетплейс Etsy не дуже любить «набір слів», тому важливо, щоб ваші заголовки виглядали природно та не зловживали ключовими словами.
Окремо зупинимось на тегах. Etsy дозволяє додати 13 тегів до кожного товару, кожен з яких містить до 20 символів. Найкращим рішенням буде скористатися ними на повну та використати всі 13, адже чим більше ключових слів ви перерахуєте, тим більше шансів, що ваші товари зʼявляться у результатах пошуку Etsy.
Запропонуйте конкурентоспроможні тарифи на доставку
Високі ціни на доставку відлякують покупців та не дають їм завершити покупку. Etsy бере цей фактор до уваги та заохочує магазини до низьких тарифів або безкоштовної доставки.
Але ви можете включити вартість доставки до ціни товару і встановити безкоштовну доставку – такий прийом дозволяє не піти в мінус з витратами на логістику та додати собі плюсик до SEO-просування.
Регулярно оновлюйте лістинги
Це здатно на короткий час підняти в рейтингу ваші товари. Найкраще робити це в години високого трафіку. Визначити, коли саме активна ваша аудиторія, допоможе Google Trends або опитування в соцмережах.
Використовуйте якісні фото та відео
Кожен лістинг має місце для десяти фотографій і одного відео. Розмістіть найкраще фото першим, щоб отримати позитивні результати Etsy SEO, адже це перше, що бачать покупці. 90% споживачів вважають якість зображення дуже важливою при покупці товару, тож важливо мати чіткі та естетичні фото. Якщо у вас поки що таких немає, рекомендуємо провести професійну зйомку або скористатись штучним інтелектом для редагування фото – наприклад, EtsyHunt, Dyvo AI, Pixelcut та інші.
На перший погляд, просунути магазин на Etsy за допомогою SEO – складно та незрозуміло. Але якщо розібратись, то варто лише грамотно заповнити свій магазин та лістинги, по максимуму використовуючи всі поля, доступні до заповнення. Підібравши ключові слова, постарайтесь включити їх до всіх можливих текстів: назв, описів, тегів тощо. Крім того, зверніть свою увагу на тарифи на доставку та якість зображень ваших товарів – це теж впливає на покази ваших виробів у пошуку Etsy.
Потрібне SEO?
Ми в соцмережах
Схожі публікації
-
Менеджер маркетплейсів: кому та навіщо потрібен цей спеціаліст?
Спілкування з клієнтами у сфері міжнародного e-commerce має важливе значення: за часту саме вміння спілкуватися та продавати відіграє ключову роль у рішенні клієнта зробити замовлення.…
-
Як за допомогою SEO просунутись у пошуку Etsy
Що таке SEO-оптимізація та як вона працює на Etsy? Etsy, як і будь-який інший маркетплейс, має власні алгоритми, які впливають на видачу товарів у пошуку.…
-
Інтелектуальна власність на міжнародних маркетплейсах: гайд для підприємців
Інтерес до реєстрації права на інтелектуальну власність (ІВ) зростає з кожним роком. Це й не дивно, враховуючи, скільки переваг дає офіційний документ, особливо в разі…
-
Стартуємо на eBay: особливості, переваги та поради для початківців
eBay давно відомий споживачам цікавою моделлю продажів, широкою товарною лінійкою та надійсністю. Незалежно від того чи збираєтесь ви безпосередньо продавати на eBay як професійний продавець…
-
Огляд сервісу аналітики eRаnk для роботи з Etsy
eRank — функціональний аналітичний інструмент для роботи з платформою Etsy. Він дозволяє аналізувати конкурентів, відстежувати результативність вашого магазину і, найголовніше, — правильно добирати теги для…