Топ 5 ідей для дропшипінгу на Shopify
Вам цікаво, як запустити прибутковий онлайн-магазин без великого бюджету на закупівлю товарів та без технічних навичок створення веб-сайтів? Рішенням може бути дропшипінг на платформі Shopify!
Що таке Shopify?
Shopify — це платформа електронної комерції та своєрідний конструктор веб-сайтів, який надає підприємцям всі необхідні інструменти для створення онлайн-магазинів.
На сьогоднішній день на базі Shopify створено близько 4,4 мільйона веб-сайтів у 175 країнах світу, що робить платформу лідером у сфері електронної комерції. Shopify пропонує користувачам різноманітні шаблони веб-сайтів, які можна налаштувати під конкретні потреби юзерів, зокрема під створення онлайн-магазинів. Ще однією перевагою Shopify є те, що платформу створено для новачків в сфері eCommerce: вона легка у використанні, містить вичерпні інструкції зі створення сайтів без обширних навичок кодування та не надто багато коштує. Для тих, хто в процесі роботи все ж таки розширив свої знання з програмування, Shopify має багато фіч здатних налаштовувати функції магазинів за допомогою коду (по мірі зростання вашого бізнесу).
До речі, Shopify має власну мову програмування для створення шаблонів (Liquid), а також підтримує CSS і HTML!
Що таке дропшипінг?
Дропшипінг — це модель eCommerce бізнесу за якої підприємець продає товари через онлайн магазин, але не є їх виробником. Тобто продавець співпрацює з постачальником, який виготовляє товари та надсилає замовлення покупцям. Продавець в цій моделі є посередником між виробником і покупцем, який отримує певний % за свою роботу.
Чи прибутковий дропшипінг на Shopify?
Дропшипінг на платформі Shopify може принести значні прибутки для власників магазинів. Як зазначає Миколи Серветник, керівник відділу Upgrade Handmade-Hub UA: “Наші клієнти в середньому заробляють від $20 тис. до $100 тис./міс. Для прикладу, займаючись дропшипінгом в сегменті “Весільні плаття”, можна заробити від $20 тис/міс., в категорії “Дитячі іграшки та меблі” — від $30 тис/міс., в категорії “Шкіряні аксесуари” — від $40 тис/міс., а в сегменті “Меблі” — від $100 тис/міс. Як на мене, непогано!”
Як і в більшості бізнес-моделей електронної комерції, прибутковість дропшипінгу на Shopify залежить від різних факторів, серед яких вартість продукції в закупівлі, а також ціни за якими ви реалізовуєте продукцію безпосередньо на платформі Shopify. Чим “дорожчими” будуть ваші постачальники, тим більшою повинна бути ваша націнка для того аби забезпечити прибутковість вашого бізнесу. Однак, не варто переоцінювати свої можливості. Ціни повинні співвідноситися з ринком.
На щастя, дропшипінг не потребує самого процесу виробництва, складування товарів та дорогих логістичних витрат, пов’язаних із закупівлею товарів. Тому, не зважаючи на те, що вам дійсно потрібно слідкувати за цінами на продукцію, операційні витрати вас точно оминуть стороною. І це чудово! Так, у вас з’явиться більше часу на побудову бренду та пошук шляхів масштабування вашого бізнесу.
Як розпочати дропшипінг на Shopify?
Для початку зареєструйте власний магазин на платформі Shopify. Для цього виконайте наступне:
Крок 1 – реєстрація магазину на Shopify
- Зайдіть на www.shopify.com.
- Натисніть на кнопку “Почати”.
- Введіть свою електронну адресу, створіть пароль та оберіть назву для вашого магазину.
- Дотримуйтеся подальших інструкцій для налаштування особистого облікового запису.
Крок 2 – тарифний план Shopify
Shopify має різні тарифні плани, тому обирайте той, який відповідає вашому бюджету та потребам вашого бізнесу. Ви можете розпочати з “Базового” тарифного плану і пізніше, перейти на більш фукціональний по мірі того як розширюватиметься наш бізнес.
Крок 3 – налаштування свого магазину
- Персоналізуйте зовнішній вигляд вашого магазину, обравши тему. Shopify пропонує як безкоштовні, так і платні варіанти тем.
- Додайте товари до магазину. Оскільки ви займаєтеся дропшиппінгом, вам доведеться імпортувати товари від обраних вами постачальників.
- Налаштуйте решту параметрів магазину, включаючи методи оплати, вартість доставки та способи оподаткування.
Крок 4 – пошук постачальників для дропшипінгу
Проаналізуйте вибірку наявних постачальників для дропшипінгу та оберіть серед них найбільш надійних. Сама платформа радить таких постачальників:
- AliExpress
- Alibaba
- SaleHoo
- Worldwide Brands
- Doba
- Sunrise Wholesale
- Wholesale2b
- Megagoods
- Wholesale Central
- Modalyst
- Spocket
- CJDropshipping
- CROV
Але ви також можете подивитися в сторону українських виробників.
А як розпізнати нечесних постачальників ми розповідали у цьому матеріалі.
Крок 5 – встановіть ціни та маржу прибутку
Чітко визначте відсоток націнки на продукти, які ви збираєтесь продавати. Врахуйте в цей відсоток власні витрати, вартість доставки та цінову політику поточного ринку. Маржа повинна бути вигідною для вас, а вартість конкурентоспроможною.
Крок 6 – завантажте продукцію до магазину
- Створюйте переконливі описи товарів та добирайте гарні назви для них.
- Додавайте високоякісні зображення для кращої демонстрації вашої продукції. Важливими є фото з інфографікою.
- Групуйте товари за категоріями та компонуйте їх в окремі добірки аби клієнтам було легше їх шукати/переглядати.
Крок 7 – налаштуйте методи оплати
Налаштуйте платіжний шлюз для прийому оплати від ваших клієнтів. Shopify надає різноманітні платіжні шлюзи, такі як PayPal, Stripe та інші.
Крок 8 – налаштуйте варіанти доставки
Оберіть свою стратегію доставки, будь то безкоштовна доставка, доставка за фіксованою вартістю, експрес доставка, тощо. Далі, налаштуйте параметри доставки в Shopify відповідно до обраної вами стратегії.
Крок 9 – протестуйте ваш магазин
- Прийміть декілька тестових замовлень аби переконатися у безперебійному функціонуванні усього процесу замовлення, від подання заявки клієнтом до його повного виконання.
- Перевірте наявність можливих проблем з імпортом товарів, формуванням цін і обробкою платежів.
Крок 10 – запуск магазину
Якщо вас влаштовують всі налаштування та результати тестування магазину, — час запускатися! Оголосіть про відкриття магазину в соціальних мережах та через решту доступних вам маркетингових каналів.
Пам’ятайте, що успішний дропшипінг на Shopify вимагає часу та зусиль. Важливо обирати надійних постачальників, які точно знаються на чудовому клієнтському сервісі та процесах доставки.
Перспективні категорії товарів для дропшипінгу
- Дропшипінг на магазинах одягу
Одяг, безумовно, є однією з найпопулярніших категорій для дропшипінгу. Товари завжди користуються великим попитом. Ось один з успішних прикладів такого магазину.
Balardi — це елітний дропшиппінг-магазин, який пропонує ексклюзивні брендові товари за доступними цінами. У їх онлайн-магазині ви знайдете лише оригінальні товари, створені відомими світовими дизайнерами, такими як Balenciaga, Gucci, Jimmy Choo та Dolce & Gabbana. Постачальник BrandsGateway з високим рейтингом 4.6 відіграв ключову роль в успіху Balardi, наповнивши його віртуальні полиці якісними товарами.
- Дропшипінг на магазинах аксесуарів
Аксесуари, такі як браслети, сережки, намиста, сумки та інші стильні дрібниці, можуть стати дуже прибутковими у сфері дропшипінгу. Вони користуються постійною популярністю, їх легко зберігати, на них легко встановлювати широкий ціновий діапазон за рахунок унікального дизайну, що відкриває перед підприємцем невичерпні можливості прибутку.
Можливо, ці чохли для телефонів — найдорожчі, які лишешь можна знайти, однак, якщо навіть Майлі Сайрус виставляє фото з одним із таких — продажі вам забезпечені! Наразі ж Wildflower пропонує не лише унікальні кейси для айфонів, але й цікаві ремінці для Apple Watch, чохли для ноутбуків та багато іншого на своєму сайті.
Бренд має програму співпраці, завдяки якій Instagram-моделі можуть публікувати фотографії з чохлами Wildflower й пропонувати знижки на продукцію, що значно допомагає просуванню магазину в мережі.
- Дропшипінг на магазинах товарів для тварин
Це справжня “золота жила” для підприємців! Продавайте іграшки, лежаки, аксесуари та багато чого іншого для домашніх тварин і успіх вам гарантовано!
Заробляти від $100 тис., продаючи товари для котів, хіба це реально? Так, це саме те, чого сягнув Meowinngtons! Магазин пропонує широку лінійку товарів для котів, як-то іграшки, лежанки, ошийники, одяг! До речі, ви колись бачили кота в костюмі поліцейського?
Цікава функція, яку пропонує Meowingtons, полягає в тому, що ви можете сфотографувати свого вихованця, надіслати його фото команді магазину, де вони вони створять добірку індивідуальних товарів саме для вашого улюбленця!
- Дропшипінг на магазинах меблів
Щодня з’являються нові ніші, які потрібно досліджувати, і одна з них – дропшиппінг меблів! Беріть приклад з першопрохідців!
Оптовий магазин 18KARAT має чудовий стиль, якому варто повчитися будь-якому меблевому сайт. Від фонового зображення до обраного шрифту, все добре поєднується і виглядає дуже привабливо. Незважаючи на те, що 18KARAT має власну продукцію, якщо ви шукаєте постачальника для співпраці у сфері дропшиппінгу, оптовий магазин 18KARAT є також чудовим варіантом.
- Дропшипінг на магазинах косметики
Популярність ніші пояснюється тим, що на косметику попит не вщухає ніколи, а успіх буде залежати не стільки від якості продукції, як від активності реклами!
Thrive Causemetics – чудовий приклад такого магазину, який з часом запустив власну лінійку косметики.
Беручи до уваги вище перераховане – стартувати в E-commerce можна без власного товару. І не просто стартувати. але і активно продавати, чого вам і бажаємо! А якщо потребуєте додаткової консультації – пишіть в наш чат підтримки!