Оптимізація лістингів Етсі для Google-пошуку за 5 кроків

Оптимізація лістингів Етсі для Google-пошуку за 5 кроків

Кожен продавець на Etsy хотів би збільшити продажі та впізнаваність свого бренду. Насправді, це не так складно, як здається. Для цього Вам потрібно всього дві речі: зображення високої якості та пошукова оптимізація. І якщо з першим все більш-менш зрозуміло, то друге може стати для когось складним питанням. Саме тому сьогодні ми розповімо, як оптимізувати лістинги Етсі для Google-пошуку.

Яку ж функцію виконує SEO-оптимізація.

Тут все просто:  завдяки їй ваші товари будуть показувати частіше, підвищиться впізнаваність Вашого бренду та збільшаться продажі. Звучить гарно, чи не так? Давайте дізнаємось, як же відбувається оптимізація лістингів Етсі для пошукових систем.

1. Правильно оформлена сторінка Вашого магазину

Крім назви магазину, важливо також заповнити його короткий опис (shop title), який буде знаходитись прямо під назвою магазину. Тут можна надати коротку інформацію про Ваші товари. Це допоможе Google зрозуміти, що саме Ви продаєте.

Варто також не забувати про опис магазину (shop description) та правила (shop policies). Це допоможе не тільки у пошуковій оптимізації, але також буде корисно для потенційних покупців: умови покупки можуть бути важливими при виборі продавця.

2. Використання ключових слів 

Для початку варто зробити невелике дослідження, щоб зрозуміти які найпопулярніші ключові слова Ви можете використати для своїх товарів. Найпростішим способом це зробити є пошук на Етсі. Наприклад, якщо Ви продаєте картини, введіть це слово в пошуку та подивіться, які варіанти, повʼязані з вашим словом, пропонує сайт: саме ці словосполучення частіше за все шукають користувачі. Серед них можна обрати ті, що підходять саме Вам. Це допоможе Вашим товарам бути найбільш релевантними у пошуку.

    Додавати ключові слова варто як безпосередньо в лістинги кожного окремого товару, так і в теги, заголовки, категорії. Варто також не забувати про синоніми, адже кожне ключове слово може в майбутньому стати покупкою від потенційних клієнтів.

    Незважаючи на важливість використання ключових слів, заголовок вашого лістингу має звучати природньо. Пошукова система Етсі достатньо розумна, щоб зрозуміти, коли хтось зловживає ключовими словами та фразами. Сама платформа радить «думати про покупців, а не про компʼютер». Варто зазначити, що Етсі також вигідно, щоб ваші лістинги висвічувались в Google якнайвище, і вони теж стараються покращити видимість сторінок своїх користувачів.

    Не забувайте також про ключові слова в розділі Announcement та Shop title: тут варто додати ключі, які підходять загальній тематиці магазину. Вони дають підсилення ключам індексації для Google та інших пошукових систем, частіше показуючи ваш магазин потенційним клієнтам.

    Окремо поділимося із вами нашим спостереженням: Etsy посилено зчитує лише ключові слова із першого абзацу. Google, в свою чергу, аналізує весь наявний текст, тому не забувайте додавати ключові слова по всьому опису.

    3. Використання тегів по максимуму

    Етсі дозволяє додати до 13 тегів до Ваших лістингів. Щоб покращити видимість у Google-пошуку, ми рекомендуємо використати всі 13 тегів. Для Google-оптимізації можна орієнтуватись на профільні програми цієї пошукової системи для ключових слів, або ж використати будь-які інші інструменти для пошуку ключових слів.

      4. Регулярне оновлення Ваших лістингів

      Оновлення Вашого лістингу дає вам невелике підвищення в рейтингу. Найкраще робити це перед «часом пік»: наприклад, в період перед святами.

        Зверніть увагу, що лістинги, які користуються популярністю, не варто чіпати — залиште оновлення для тих лістингів, які не продають. Оптимізація лістингів Етсі має важливе правило — не чіпайте те, що продає 🙂

        5. Хороший клієнтський сервіс

        Як ми вже зʼясували, Етсі теж зацікавлений в просуванні Ваших лістингів у пошуку Google. Його алгоритми дуже полюбляють магазини, в які клієнти повертаються знову і знову. Забезпечити повторну покупку Вам допоможуть знижки на повторне замовлення, маленькі подарунки або персоналізовані листівки. Основним, звичайно, залишається все ж приємне спілкування з продавцем: всім подобається турботливе ставлення.

          Звичайно, тенденції мають властивість змінюватись, тому варто регулярно слідкувати за конкурентами, пошуковими трендами та оновленнями. Саме регулярність є основою просування як в пошукових системах, тож оптимізація лістингів Етсі – не виняток!

          27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...