Як оптимізувати швидкість завантаження сайту на Shopify

Як оптимізувати швидкість завантаження сайту на Shopify

Прискорення роботи вашого онлайн-магазину на Shopify стане хорошим рішення на шляху до продажів. Швидке завантаження сайту зможе залучити більше клієнтів, покращити лояльність до вашого бренду та отримати перевагу над конкурентами.

Чому ж оптимізація швидкості завантаження є важливою для вашого Shopify-магазину?

  • Незалежно від того, хто ж є вашою цільовою аудиторією, будьте впевнені: ваші покупці точно шукають швидкий та зручний сайт.
  • Це робить ваш сайт більш надійним та професійним, викликаючи більше довіри у користувачів, а отже збільшує і конверсію.
  • Статистика показує, що сайти електронної комерції, які завантажуються за 1 секунду, мають в 2,5 рази вищий коефіцієнт конверсії, ніж сайти з 5-секундним завантаженням. 
  • Google надає перевагу тим сайтам, які забезпечують відмінний користувацький досвід, а отже, тим, у кого швидко завантажуються сторінки сайту.
  • Швидкість сайту може навіть вплинути на рентабельність інвестицій ваших рекламних кампаній. Цільові сторінки, що повільно завантажуються, можуть знизити показник якості Google Реклами, а це означає, що ви будете платити більше за кожен клік.

Які інструменти можна використати для оптимізації сайту на Shopify?

Інструменти доступні через Shopify інтеграції, що допомагають оптимізувати швидкість сайту включають:

  • Кеш браузера: ця функція дозволяє зберігати частину вмісту сайту на браузері користувача, зменшуючи час завантаження сторінок.
  • Інструменти для звітів про швидкість: використовуючи інструменти, такі як Google PageSpeed Insights або “Швидкість сайту” від Shopify , ви можете тестувати та відстежувати ефективність вашого сайту, отримуючи рекомендації щодо покращення продуктивності.
  • CDN: мережа доставки контенту, така як Cloudflare, що доступна через Shopify, допомагає швидко розповсюджувати вміст сайту по всьому світу, підвищуючи швидкість завантаження сторінок.
  • Інструменти стиснення зображень: використання інструментів стиснення, наприклад, TinyPNG або TinyJPG, дозволяє зменшити розмір зображень без втрати якості, що поліпшує швидкість завантаження сторінок.
  • Перевірка битих посилань: перевірка непрацюючих посилань допомагає виявляти елементи, які можуть сповільнювати сайт, такі як некоректні JavaScript та CSS, дозволяючи вам вчасно виправляти їх для поліпшення продуктивності.

Топ-10 порад з оптимізації швидкості Shopify

Хоча сайти на Shopify в основному розробляються для найкращої продуктивності для власників магазинів та їхніх клієнтів, існують різні фактори, які можуть впливати на швидкість вашого магазину на Shopify або наносити йому шкоду.

Якщо вам справді важливо покращити швидкість вашого сайту і ви помічаєте, що інші інтернет-магазини завантажуються швидше, ми пропонуємо наступні поради щодо оптимізації продуктивності вашого Shopify магазину.

  1. Оберіть тему зі швидким завантаженням

Ваш вибір теми на Shopify безпосередньо впливає на швидкість завантаження веб-сторінок. Деякі теми створені для швидкості та пропонують полегшений код, оптимізовані системні шрифти та стислі зображення.

  1. Зменшуйте, змінюйте та стискайте зображення

Зображення чудово підходять для залучення та конвертації клієнтів, але вони також становлять до 75% загальної ваги вашого сайту. Що ж можна зробити?

  • Зменшити кількість зображень на вашому сайті: одне якісне зображення може бути таким же ефектним, як і ціла галерея; варто позбутися зайвих зображень.
  • Стиснення зображень: за допомогою таких інструментів, як TinyPNG або TinyJPG, ви можете зменшити розмір зображень без  втрати якості зображень.
  • Зменшення розмірів зображення: не варто завантажувати фото в розмірі, набагато більшому, ніж це дійсно потрібно – спробуйте завантажити невелику версію зображення.

Ми в Handmade-Hub рекомендуємо  всі зображення конвертувати в формат .webp

WebP – відносно новий формат графічних файлів, який забезпечує чудове стиснення зображень при збереженні якості. Чим менше важить графіка – тим швидше завантажуються сторінки сайту, це важливо і для пошукового просування, і для зручності користувачів.

  1. Замініть GIF-файли статичними

GIF-файл може бути хорошим способом привернути увагу клієнтів, особливо якщо він використовується замість стандартного головного зображення. Однак чим більше GIF-файлів ви додасте на свій сайт, тим важче буде йому завантажуватись. 

По можливості розгляньте можливість заміни GIF-файлів статичними зображеннями або слайдерами зі стислими зображеннями з ретельно зміненим розміром.

  1. Увімкніть «Ліниве завантаження»

Це метод веб-дизайну, який запобігає негайному завантаженню всього сайту в момент його відкриття. Тобто, коли покупець заходить на сайт, контент, який знаходиться вгорі завантажується першим, тому що саме його відвідувач бачить у першу чергу.

Також можна визначити, який контент завантажувати першим: наприклад, зображення або заголовки.

  1. Використовуйте Lite Embeds для відео

Це спрощена функція вбудовування для відео, при якій при початковому завантаженні сторінки сайт встановлює на ваш сайт тільки мініатюру зображення з YouTube. Відеоплеєр і додатковий JavaScript завантажуються тільки тоді, коли користувач натискає на цю мініатюру.

  1. Обмежте використання сторонніх додатків

Одна з причин, чому багато власників бізнесу вибирають Shopify для створення свого веб-сайту – платформа надзвичайно гнучка. Вона включає величезний ринок додатків, повний інструментів для всього: від маркетингу в соціальних мережах до управління обслуговуванням клієнтів.

Однак, завелика кількість програм та скриптів, що працюють у фоновому режимі вашого веб-сайту, можуть чинити значний тиск на його продуктивність.

  1. Перенесіть коди відстеження в Менеджер тегів Google

Google Менеджер тегів є надзвичайно корисним інструментом для Shopify власники магазинів. Він дозволяє користувачам легко додавати та видаляти теги зі свого веб-сайту без необхідності редагувати код.

Перенести посилання відстеження в Менеджер тегів Google дуже просто. Просто додайте програму до свого Shopify-магазину і відвідайте розділ «Теги», щоб знайти типи тегів. Введіть обрані теги в Менеджер тегів і встановіть правила їх запуску.

  1. Впровадьте AMP

Більшість людей купує товари зі своїх смартфонів. Це означає, що вам необхідно переконатися, що ваш сайт добре працює не лише на ПК, але і в мобільних браузерах. Використання прискорених мобільних сторінок (AMP) — чудовий спосіб зробити це.

Ви можете використовувати програму AMP для перетворення розділів вашого Shopify, зберігати, індексувати сторінки за допомогою Google і забезпечувати майже миттєве завантаження сторінок.

  1. Інвестуйте в експертну допомогу

Shopify – це проста у використанні та надійна платформа електронної комерції, яку компанії можуть використовувати практично без знань програмування. Однак, якщо ви боретеся з поганими звітами про швидкість, можливо, буде корисно звернутися за допомогою до експерта.

  1. Зменшіть кількість неробочих посилань 

Приберіть неробочі та циклічні посилання з сайту. 

Посилання, які вже перестали працювати, також можуть серйозно вплинути на продуктивність вашого сайту. Вони також можуть завдати шкоди репутації вашої компанії та знизити ваш рейтинг у SEO.

У міру зростання вашого сайту та створення нових сторінок, переконайтеся, що все працює правильно – це допоможе покращити продуктивність вашого Shopify-магазину.

Висновки

Зрозумівши, як впливає швидкість завантаження сайту на ваш бізнес та ознайомившись із простою інструкцією з підвищення продуктивності, ви можете з легкістю повпливати на це. 

Використовуйте наведені вище поради, щоб оптимізувати свій веб-сайт, і спостерігайте, як зростає ваш прибуток.

Рекомендуємо інші цікаві матеріали:

Топ 5 ідей для дропшипінгу на Shopify.

Реєстрація в Payoneer — як зареєструвати та налаштувати акаунт.

Pinterest: темна конячка e-commerce.

27 маркетингових порад для кращих продажів в 2023...